Găsește locația Locul de desfășurare al cursului
Alege datele Perioada de desfășurare
CAUTĂ CURS

Curs Expert Achiziții Publice

Cod COR 214946

18 iul - 22 iul 2022

Luni - Vineri (orele 17:30 – 20:30)

Dată examen: 22.07.2022

Află Detalii

Completează Formularul

Confirmare Participare

Participă la Curs

Primești Certificarea

Veți primi nu doar o certificare, ci și o asigurare a reușitei personale și profesionale! Rezervați acum un loc pentru că tariful va crește în curând!

Tarif participare ACREDITATĂ:
1290 720 RON
44% REDUCERE Economisiți 570 RON *plătiți acum prin card bancar și beneficiați de un discount de 5%
Puteți plăti și în 3 RATE fără dobândă

ONLINE
certificat-apsap
ONLINE
certificat-apsap

Acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației

Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Aplicația SEAP, legislația achizițiilor publice și studii de caz. Curs destinat operatorilor economici și autorităților contractante. Participanții la curs vor putea iniția achiziții publice prin intermediul platformei SEAP, vor putea participa la licitații publice, vor cunoaște amănunțit tipurile de proceduri, managementul procesului de achiziții publice și vor fi lămurite toate spețele cu care aceștia se confruntă.

Timp rămas până la următorul curs

Pasul următor

Prezentare video

Vă prezentăm câteva repere despre ce vom învăța la curs

Cum se desfășoară cursurile?

Toate cursurile se desfășoară live în sistem de video-conferință și sunt transmise on-line prin intermediul aplicației ZOOM. Aplicația este gratuită și trebuie instalată pe dispozitivul cu care vă conectați la curs. După validarea înscrierii, veți primi prin e-mail datele de conectare pentru a fi împreună cu trainerul si cu ceilalți participanți! + citeste mai mult

Care sunt
avantajele cursurilor on-line?

Costurile participării sunt mult mai mici față de varianta fizică a cursului. Participarea la curs nu implică deplasări – aveți nevoie este de un dispozitiv electronic conectat la internet (calculator, laptop, telefon etc.). Formatorii noștri vă vor răspunde în timp real la întrebări. Veți putea interacționa cu ceilalți participanți din sala virtuală de curs. Puteți vedea fragmente din cursurile noastre pe canalul de Youtube. + citeste mai mult

Cui i se
adresează cursurile?

Persoanelor din mediul privat sau public - indiferent dacă sunt angajate sau nu. Cursanții noștri sunt persoane în continuă dezvoltare personală și profesională și își doresc o certificare a competențelor la nivel național și european. + citeste mai mult

Discounturi
de grup

Reducerile sunt evidențiate pentru fiecare curs iar daca faceți plata on-line cu cardul bancar beneficiați de un extra-discount. Pentru minim 3 persoane interesate de oricare dintre cursurile propuse putem personaliza o oferta de grup. Așteptăm sa ne dați mai multe detalii la numărul de telefon 0788.124.567 sau să ne scrieți pe adresa: secretariat@cursuri-functionari.ro + citeste mai mult

Examinarea
cursanților

Examenul se desfășoară on-line și nu presupune deplasări. Fiecare participant va susține examenul final alături de colegii săi de grupa în fața unei comisii de examinare din partea Ministerului Muncii și Ministerului Educației. Toate cursurile includ instrucțiunile, materialele și testele necesare în vederea pregătirii examenului de absolvire. Examenul constă în completarea unu test grilă și prezentarea unui scurt proiect. Rata de promovabilitate este de 100%. + citeste mai mult

Certificatele
absolvenților

Toate cursurile prezentate sunt certificate de Statul Roman prin Ministerul Muncii si Ministerul Educației. Certificatul de absolvire este valabil la nivel național și european. El este însoțit de suplimentul descriptiv al competențelor obținute și este valabil pe viață!
Certificatul de absolvire poate fi ridicat personal sau printr-un împuternicit de la sediul Centrului de Formare APSAP din București.
+ citeste mai mult

10 lucruri pe care vi le promitem!

  • 1

    Veți avea parte de cea mai bună pregătire în domeniul achizițiilor publice din România alături de un trainer de top – practician cu peste 15 ani experiență;

  • 2

    Veți învăța practic, aplicat principiile legislației care stau la baza achizițiilor publice;

  • 3

    Veți deprinde domeniul achizițiilor publice într-un mod structurat, ușor de înțeles și practic, care vă aduce rezultate garantate;

  • 4

    Veți putea utiliza cu ușurință aplicația electronică SEAP, atât din perspectiva operatorilor economici, cât și a autorităților contractante;

  • 5

    Veți beneficia de materiale actualizate, care să vă ajute în practica de zi cu zi;

  • 6

    Veți beneficia de instrumente și tehnici eficiente pentru elaborarea documentelor specifice achizițiilor publice;

  • 7

    Veți cunoaște amănunțit tipurile de proceduri și managementul procesului de achiziții publice;

  • 8

    Trainerii propuși sunt atent selecționați, astfel încât informația transmisă să fie ușor asimilată prin exemple. Prin metoda de predare și feedback-ul constant pe care le veți primi, veți evolua rapid și veți îndrăgi acest domeniu;

  • 9

    Ne concentrăm pe evoluție, nu doar pe transmiterea unor informații teoretice;

  • 10

    Aveți șansa de a ocupa funcții de conducere în domeniul achizițiilor publice.

...și asta nu e tot!

Odată ce începeți să profesați, nu doar că vă puteți recupera investiția imediat, în doar câteva zile, dar veți avea șansa de avea o profesie liberală care vă poate oferi beneficii nelimitate!

BENEFICII

Participarea la acest program de perfecționare reprezintă o
oportunitate extraordinară pentru participanții care își doresc să se
dezvolte pe plan personal și profesional
  • Curs interactiv, live 100% cu aplicații practice
  • 40 de ore certificate (24 ore de formare teoretică si 16 ore de formare practică)
  • Certificat acreditat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării și Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale însoţit de suplimentul descriptiv al competenţelor dobândite
  • Suport de curs detaliat și actualizat în format electronic
  • Materiale suplimentare ajutătoare
  • Îndrumări din partea formatorului pe tot parcursul programului
  • Sesiuni de întrebări și răspunsuri
  • Modul special pentru pregătirea în vederea susținerii examenului de absolvire
Cursanții vor avea ocazia de a întâlni oameni deosebiți – colegii de grupă, iar lectorii vor face ca orele petrecute în amfiteatrul virtual să fie plăcute, antrenante și motivaționale. Statistic, cursanții acestui curs sunt oameni care își doresc mai mult de la propria persoană și de la cei din jur, sunt persoane care aspiră continuu spre evoluție și care au rezultate foarte bune pe plan profesional și vor să facă parte dintr-o comunitate de oameni de succes. Cursul este foarte bine organizat, totul se desfășoară cu profesionalism, iar lectorii prezintă informațiile într-o manieră clară, completă și concisă, bazată pe exemple și scenarii. Centrul de Formare APSAP vă promite interactivitate, dinamism și actualitate în abordarea tematicii propuse. Planul de lecții al cursului este axat pe indicatori clari de rezultat iar activitățile practice vor fixa și mai bine informațiile primite la curs. Examinarea cursanților se realizează online și constă într-o probă teoretică (test grilă a,b,c) și o probă practică (veți avea de realizat un scurt referat), în vederea dobândirii competențelor. Acestea se vor regăsi pe suplimentul descriptiv care va însoți certificatul recunoscut de Ministerul Muncii şi Protecției Sociale şi de Ministerul Educaţiei.

TEMATICA ABORDATĂ

Este adaptată și simplificată, pentru a putea fi parcursă cu ușurință indiferent de cunoștințele pe care le aveți în domeniu
  • Legislația specifică în domeniul achizițiilor publice
  • Platforma SEAP.: înregistrare, utilizare, catalog electronic, anunțuri, raportări, formulare ș.a.
  • Prezentarea instituțiilor cu atribuții în domeniul achizițiilor publice: ANAP, CNSC, ONAC, Curtea de Conturi etc.
  • Managementul achizițiilor publice
  • Proceduri de achiziții publice: praguri valorice, procedura simplificată, licitația deschisă, licitația restrânsă, dialogul competitiv, negocierea fără publicare 
  • Înregistrarea/Recuperarea/Reînnoirea certificatului digital SEAP
  • Utilizarea semnăturii electronice
  • Criptarea și decriptarea documentelor publicate de autoritatea contractantă
  • Publicarea anunțurilor: de intenție, de participare și de atribuire
  • Estimarea achizițiilor publice
  • Publicarea în SEAP a planurilor de achiziții publice
  • Încărcarea în sistemul electronic a documentației de atribuire
  • Modalități de prezentare a propunerii tehnice și a propunerii financiare
  • Rolul Documentului Unic de Achiziție European (DUAE) și corelarea cu fișa de date a achiziției
  • Întocmirea răspunsului la solicitările de clarificări transmise de autoritatea contractantă
  • Cumpărarea directă
  • Depunerea contestațiilor. Remediile și căile de atac
  • Termenul de evaluare și reevaluare a ofertelor
  • Pregătirea documentației de atribuire
  • Analiza și evaluarea documentelor realizate de ofertanți
  • Criterii minime de calificare 
  • Analiza rezultatelor obținute în urma evaluării
  • Litigii care decurg din procedurile de atribuire a contractelor publice
  • Soluționarea contestațiilor depuse la CNCSC  și a celor formulate in fața instanțelor de judecată
  • Derularea unei proceduri de atribuire on-line
  • Atribuirea și derularea contractului de achiziție publică. Modificări ale contractului în perioada de implementare 
  • Contravenții și sancțiuni
  • Aplicații practice relevante, derivate din situații reale

COMPETENȚE OBȚINUTE

Acestea vor fi menționate în suplimentul descriptiv al certificatului de absolvire
  • Analiza legislației aplicabile specifice
  • Utilizarea platformei electronice SEAP
  • Acordarea consultantei de specialitate
  • Planificarea achizițiilor publice
  • Negocierea în cadrul procedurilor de atribuire
  • Elaborarea documentelor de specialitate


  • Derularea procedurilor de atribuire
  • Finalizarea procedurilor de atribuire
  • Comunicarea interpersonală
  • Perfecționarea pregătirii profesionale
  • Utilizarea calculatorului


Lectorii noștri

Lectori experimentați, specialiști în domeniile
pe care le predau

Ionela FLORICEL (COSTACHE)

Ionela FLORICEL (COSTACHE)

Senior Consultant Achiziții Publice, peste 15 ani experiență în domeniu – practician

Cu o vastă experiență profesională în domeniul achizițiilor publice, Ionela Floricel (Costache) este consultant și expert achiziții publice, precum auditor public intern și lector acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări.

Experiența de peste 15 ani în cadrul unei autorități contractante și de peste 2 ani în consultanță privind achizițiile publice, precum și numeroasele proceduri de achiziții publice la care a participat, o recomandă pe Ionela Floricel (Costache) ca fiind un profesionist.

Atât numeroasele cursuri de pregătire educațională și profesională pe care le-a urmat, cât și diplomele și distincțiile obținute de-a lungul timpului (precum Diplomă de excelență pentru întreaga activitate – Institutul Național de Statistică, 2016), dovedesc vastele cunoștințe și aptitudini deținute de Ionela Floricel (Costache).

Ioana GHIȚĂ

Ioana GHIȚĂ

Senior Consultant Achiziții Publice, peste 15 ani experiență în domeniu – practician

Activând în domeniul achizițiilor publice încă din anul 2006, doamna Ioana GHIȚĂ a ocupat mai multe funcții în departamentele de achiziții publice, atât de partea autoritățiilor contractante, cât și de partea operatorilor economici. Din anul 2017 este consultant în achiziții publice, atât pentru operatorii economici, cât și pentru autoritățile contractate, dar și Formator acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației.

De-a lungul carierei de trainer, Ioana GHIȚĂ a susținut zeci de cursuri în domeniul achizițiilor publice și se bucură de aprecierea a peste 1.500 de cursanți, absolvenți ai programului de specializare Expert Achiziții Publice.

Considerăm că experiența acumulată atât cu autoritățile contractante, cât și cu operatorii economici constituie un avantaj major pentru programul de formare profesională Expert Achiziții Publice. Doamna Ioana GHIȚĂ este capabilă să prezinte aspecte din practică, particulare, din viziunea ambelor tipuri de entități implicate în procesul de atribuire. Cursul propus este unul dinamic și practic, care propune o abordare interactivă, care face învățarea plăcută și conduce la o serie de rezultare spectaculoase.

Care este salariul mediu pentru un job în achiziții publice?

Salariul mediu în achiziții publice este de peste 5.800 lei lunar pentru o funcție de execuție. Dacă ne referim la serviciile de consultanță în domeniul achizițiilor publice veniturile lunare ale unui consultant persoană juridică depășesc pragul de 100.000 lei (aproximativ 25.000 Euro).
+ citeste mai mult

Cum pot ajunge Expert în Achiziții Publice?

Pentru a putea ocupă un post de achiziții publice, angajatorii solicită candidaților o serie de competențe specifice domeniului. Iată cerințele specificate în fișa de post a expertului în achiziții publice:

  • cunoașterea legislației aplicabilă domeniului
  • utilizarea platformei Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP)
  • planificarea și derularea procedurilor de atribuire
  • elaborarea documentelor specifice procesului
  • cunoașterea procedurilor de contestație.

Aceste competențe trebuie să fie susținute de documente oficiale emise de un furnizor autorizat de formare profesională în domeniul achizițiilor publice. Persoanele ce doresc să devină experți trebuie să participe la un curs de achiziții publice și să promoveze un examen autorizat. Absolvenții cursului de achiziții publice vor obține un certificat autorizat care este însoțit de un supliment descriptiv al competențelor specifice domeniului. Cu acest document de studii, absolvenții pot participa la orice concurs pe o funcție specifică domeniului achiziții publice: expert în achiziții publice, specialist, consilier, referent etc.
+ citeste mai mult

Ce rol are specialistul în achiziții publice?

Specialistul în achiziții publice este profesionistul care coordonează sau, după caz, participă și acordă consultanță cu privire la planificarea, derularea proceselor de achiziție publică în instituții publice sau entități private cu rol de ofertanți.

Roluri adiționale ale expertului în achiziții publice:
  • Ține pasul cu noutățile legislative şi tehnicile din domeniu (Directive, Legi, Hotărâri ale Guvernului, O.U.G, Ordonanțe, Ordine ale Miniștrilor de resort, recomandări, ghiduri, etc.)
  • Utilizează din perspectiva achizitorului și a ofertantului Sistemul Electronic de Achiziție Publice (SEAP)
  • Întocmește, actualizează și arhivează dosarul achiziției.
+ citeste mai mult

Unde pot găsi job-uri de expert achiziții?

Un specialist în achiziții publice se poate angaja atât în autorități contractante (instituții publice) cât și în cadrul operatorilor economici (organizațiilor private). Fiind o activitate liberală, la fel cum este cea de avocat, notar, sau contabil, expertul în achiziții publice poate oferi consultanță pentru ambii actori ai procesului de achiziții publice: public sau privat. Joburi de specialist în achiziții publice sunt la mare căutare pe piața forței de muncă din România,atât în mediul public, atât și în mediul privat.

Ce perspective îmi oferă un curs de expert în achiziții publice?

Absolvenții unui curs autorizat de achiziții publice se pot angaja într-o instituție publică pe un post de expert achiziții publice sau în mediul privat pe un post care presupune partea de ofertare. De asemenea, un expert în achiziții publice poate să își dezvolte propria afacere prin care să acorde consultanță cu privire la respectarea legislației în domeniu.

Un astfel de business are cel puțin un expert cheie absolvent al unui curs autorizat de Ministerul Muncii și al Educației conform standardului ocupațional aprobat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC). Formatul online al cursului de expert în achiziții publice este foarte apreciat de participanți datorită eficienței sale, costurilor reduse și timpului economisit.
+ citeste mai mult

Certificare Europeană

certificare-europeana

Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale, însoțit de suplimentul descriptiv al competențelor dobândite. Pentru recunoașterea internațională a certificatelor obținute în România este necesară apostilarea (țări semnatare ale Convenției de la Haga) sau supralegalizarea (țări nesemnatarea ale Convenției de la Haga).

INFORMAȚII SUPLIMENTARE

Actele necesare pentru obținerea certificatului de absolvire A.N.C.:

  • Diplomă de licență / adeverință de absolvire (copie)
  • Act de identitate (copie)
  • Certificat de naștere (copie)
  • Certificat de căsătorie, în cazul schimbării numelui (copie)
  • Dovada plății

Detalii privind tematicile cursurilor, organizarea și desfășurarea programelor de perfecționare se pot obține de la:


Doamna Luiza Jitaru

Director programe de formare-APSAP

0788 124 567

DETALII TEHNICE

Cursul este în format audio-video, live, on-line și este necesar ca fiecare participant să:

1. Dețină un dispozitiv electronic de tip calculator sau telefon mobil, o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web)

2. Descarce aplicația Zoom pe dispozitivul de pe care se va accesa cursul on-line.


Aplicația Zoom este disponibilă (gratuit) printr-un simplu click mai jos:


Sistem de operare Windows

Sistem de operare MacOS

Telefon mobil cu sistem de operare Android

Telefon mobil cu sistem de operare IOS (iPhone)

certificat-absolvire-apsap autorizatie-apsap

CONTACTEAZĂ-NE

completând formularul de mai jos, vei fi apelat de un reprezentant al Centrului de Formare APSAP care îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie

DESCARCĂ OFERTA PDF

și află mai multe amănunte despre curs. Te poți înscrie și folosind formularul de înscriere din fișierul PDF!

    Pot fi de interes și următoarele cursuri Află care sunt cursurile din perioada următoare:
    Puteți achita în 3 RATE egale cu 0% dobândă dacă folosiți un card bancar REZERVĂ ACUM