Curs Public Speaking – Formator
Cod COR 242401
17 iul - 21 iul 2023
Luni - Vineri (orele 17:30 – 20:30)
Dată examen: 30.08.2023
Află Detalii
Completează Formularul
Confirmare Participare
Participă la Curs
Primești Certificarea
Veți primi nu doar o certificare, ci și o asigurare a reușitei personale și profesionale!
Rezervați acum un loc pentru că tariful va crește în curând!
Tarif participare ACREDITATĂ:
2190
1190
RON
45% REDUCERE
Economisiți 1000 RON
*plătiți acum prin card bancar și beneficiați de un discount de 5%
Puteți plăti și în 3 RATE fără dobândă

Luni - Vineri (orele 17:30 – 20:30)
Dată examen: 30.08.2023

Acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației
Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Cursul se adresează celor care vor să devină traineri, speakeri care doresc să instruiască echipe de angajați pe diferite teme sau proceduri, să organizeze orice fel de curs destinat participanților adulți, să participe în calitate de formatori la proiecte europene sau să participe la evenimente de învățare destinate adulților. Cursul se axează pe exerciții practice, tehnici de vorbire în public și dezvoltarea lucrului în echipă. Este un curs revelator susținut de unul dintre cei mai buni speakeri și traineri din România.
Timp rămas până la următorul curs
Pasul următorPrezentare video
Vă prezentăm câteva repere despre ce vom învăța la curs
Cum se desfășoară cursurile?
Toate cursurile se desfășoară live în sistem de video-conferință și sunt transmise on-line prin intermediul aplicației ZOOM. Aplicația este gratuită și trebuie instalată pe dispozitivul cu care vă conectați la curs. După validarea înscrierii, veți primi prin e-mail datele de conectare pentru a fi împreună cu trainerul si cu ceilalți participanți! + citeste mai mult
Care sunt
avantajele cursurilor on-line?
Costurile participării sunt mult mai mici față de varianta fizică a cursului. Participarea la curs nu implică deplasări – aveți nevoie este de un dispozitiv electronic conectat la internet (calculator, laptop, telefon etc.). Formatorii noștri vă vor răspunde în timp real la întrebări. Veți putea interacționa cu ceilalți participanți din sala virtuală de curs. Puteți vedea fragmente din cursurile noastre pe canalul de Youtube. + citeste mai mult
Cui i se
adresează cursurile?
Persoanelor din mediul privat sau public - indiferent dacă sunt angajate sau nu. Cursanții noștri sunt persoane în continuă dezvoltare personală și profesională și își doresc o certificare a competențelor la nivel național și european. + citeste mai mult
Discounturi
de grup
Reducerile sunt evidențiate pentru fiecare curs în parte. Pentru minimum 3 persoane interesate de oricare dintre cursurile propuse, putem personaliza o ofertă de grup. Așteptăm să ne oferiți mai multe detalii la numărul de telefon 0788.124.567 sau să ne scrieți pe adresa: secretariat@cursuri-functionari.ro + citeste mai mult
Examinarea
cursanților
Examenul se desfășoară on-line și nu presupune deplasări. Fiecare participant va susține examenul final alături de colegii săi de grupa în fața unei comisii de examinare din partea Ministerului Muncii și Ministerului Educației. Toate cursurile includ instrucțiunile, materialele și testele necesare în vederea pregătirii examenului de absolvire. Examenul constă în completarea unu test grilă și prezentarea unui scurt proiect. Rata de promovabilitate este de 100%. + citeste mai mult
Certificatele
absolvenților
Toate cursurile prezentate sunt certificate de Statul Roman prin Ministerul Muncii si Ministerul Educației. Certificatul de absolvire este valabil la nivel național și european. El este însoțit de Suplimentul descriptiv al competențelor obținute și este valabil pe viață! Imediat după examen, veți primi Adeverința de absolvire, semnată electronic, printr-un e-mail. Aceasta ține locul Certificatului de absolvire, care va fi eliberat în aproximativ patru săptămâni. + citeste mai mult
10 lucruri pe care vi le promitem!
- 1
Veți avea parte de cea mai bună pregatire pentru o carieră de trainer sau formator din Romania pentru că de peste 16 ani derulăm programe de perfecționare și suntem atenți la cele mai mici detalii – de la trainerii cu care colaborăm până la gradul de satisfacție al clienților noștri;
- 2
Veți învăța să duceți arta discursului persuasiv la un nivel superior;
- 3
Veți putea avea o comunicare îmbunătățită în viața de zi cu zi;
- 4
Veți învăța într-un mod structurat, usor de înțeles și practic, care vă va aduce rezultate garantate;
- 5
Veți deprinde obiceiuri importante care țin de toate tipurile de limbaj, într-un mod care transformă tot ceea ce transmiteți în ceva valoros și de impact;
- 6
Veți învăța cum să puneți motivația în fața temerilor;
- 7
Veți deprinde abordarea potrivită pentru a-i motiva și valida pe cei din jur;
- 8
Trainerii propuși sunt atent selecționați astfel încât informația transmisă să fie ușor asimilată prin exemple. Prin metoda de predare și feedback-ul constant pe care îl primiți, veți evolua rapid și veți îndrăgi acest domeniu ;
- 9
Ne concentrăm pe evoluție, nu doar pe transmiterea unor informații teoretice;
- 10
Aveți șansa de a fi un lider în orice domeniu vă propuneți.
Odată ce începeți să profesați, nu doar că vă puteți recupera investiția imediat, în doar câteva zile, dar veți avea șansa de avea o profesie liberală care vă poate oferi beneficii nelimitate!
Activitatea de formare poate fi prestată și în mod individual, prin intermediul propriei afaceri! În acest caz veniturile variază în funcție de numărul de ore predate.
De exemplu, tariful obținut pe oră poate să varieze între 200 lei si 1.000 lei! Totul este în funcție de experiența specifică formatorului și de domeniul în care predă. Dacă considerați o medie de 100 de ore de predare într-o lună, puteți ajunge la un venit de 100.000 lei!
BENEFICII
Participarea la acest program de perfecționare reprezintă ooportunitate extraordinară pentru participanții care își doresc să se
dezvolte pe plan personal și profesional
- Curs interactiv, live 100% cu aplicații practice
- 180 de ore certificate (60 ore de formare teoretică si 120 ore de formare practică)
- Certificat acreditat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării și Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale însoţit de suplimentul descriptiv al competenţelor dobândite
- Suport de curs detaliat și actualizat în format electronic
- Materiale suplimentare ajutătoare
- Îndrumări din partea formatorului pe tot parcursul programului
- Sesiuni de întrebări și răspunsuri
- Modul special pentru pregătirea în vederea susținerii examenului de absolvire
TEMATICA ABORDATĂ
Este adaptată și simplificată, pentru a putea fi parcursă cu ușurință indiferent de cunoștințele pe care le aveți în domeniu- Legislația europeană și națională în domeniul formării profesionale a adulților
- Modele de formare profesională a adulților
- Particularități ale formării/perfecționării folosind mijloacele și echipamentele electronice – format on-line
- Aplicații electronice pentru formarea profesională (Zoom, Google Classroom, Webex, Meets, Moodle, Survey Monkey etc.)
- Etică și deontologie în formarea profesională a adulților. Standarde profesionale specifice
- Realizarea activităților de formare: formarea teoretică și formarea practică
- Comunicarea și gestionarea conflictelor
- Pregătirea programului de formare
- Schema logică de proiectare a conținutului: ”mind map”
- Echipamente și tehnici suport în cadrul sesiunilor de formare
- Elementele moderne ale discursului în fața publicului
- Organizarea și planificarea conținutului prezentării pentru captarea și menținerea atenției și declanșarea motivațiilor
- Regulile de baza ale unei prezentări POWER POINT de succes
- Corelarea stărilor emoționale cu limbajul verbal, paraverbal și nonverbal
- Mituri legate de frica de a vorbi în public. Puterea pauzelor în cadrul discursului
- Deschiderea cu impact a prezentării. Folosirea (sau nu a) umorului
- Jocuri și activități care încurajează dialogul
- Vestimentația: simboluri ale identității personale și sociale
- Dezvoltarea conținutului: informația relevantă, informația utilă
- Gestionarea timpului în cadrul prezentării. Acțiuni pentru îmbunătățirea abilităților de prezentare în fața publicului
- Asertivitatea și elemente ale inteligenței emoționale
- Susținerea unui curs în echipe de doi sau mai mulți formatori
- Interacțiunea cu sala. Crearea raportului și relației de parteneriat cu participanții la formare
- Situații neprevăzute, situații dificile. Întrebări dificile la care trainerul nu are răspuns
- Prezentări pe teme la alegere sau la prima vedere
- Oportunitatea modificării și rafinării propriului comportament în relațiile cu ceilalți
- Metode de determinare a așteptărilor/nevoilor beneficiarilor formării profesionale
- Sursele deficienței de performață care nu sunt datorate de cunoștințe, deprinderi și comportamente (mediul organizațional, motivația, management, echipamente)
- Soluții de instruire pe baza rezultatelor așteptate
- Metode de formare: formală, semi-formală, informală
- Elaborarea instrumentelor de evaluare
- Evaluarea participanților la formare: evaluarea inițială, evaluare pe parcurs, evaluarea finală
- Activități după încheierea examinării finale a participanților (certificare, feedback, follow-up)
- Asigurarea calității activităților de formare
- Dezvoltarea profesională continuă a formatorului: evaluarea propriilor competențe, obiective personale, stilul propriu de formare, puncte forte și puncte slabe ale unui formator
- Tehnici de dezvoltare a creativității
- Metode și tehnici de învățare prin colaborare: metoda brainstorming, metoda mozaic, metoda cubului etc.
COMPETENȚE OBȚINUTE
Acestea vor fi menționate în suplimentul descriptiv al certificatului de absolvire- Cunoașterea și aplicarea prevederilor legale referitoare la formarea profesională a adulților
- Respectarea eticii și a standardelor profesionale în formarea profesională a adulților
- Comunicarea și relaționarea în procesul de formare
- Dezvoltarea lucrului în echipa implicată în formare
- Gestionarea conflictelor
- Realizarea analizei de nevoi privind formarea profesională a adulților
- Evaluarea competențelor inițiale ale participanților la programul de formare profesională a adulților
- Organizarea activităților de formare
- Proiectarea procesului de instruire
- Elaborarea instrumentelor de evaluare
- Realizarea activităților de formare teoretică
- Realizarea activităților de formare practică
- Gestionarea și administrarea resurselor specifice procesului de formare
- Organizarea procesului de evaluare a participanților la programul de formare profesională
- Efectuarea evaluării și furnizarea feedback-ului privind revizuirea procesului de formare profesională a adulților
- Analiza si comunicarea rezultatelor instruirii
- Aplicarea procedurilor de asigurare a calității activității de formare profesională a adulților
- Dezvoltarea personală continuă a formatorului
Lectorii noștri
Lectori experimentați, specialiști în domeniile pe care le predau

Ion MEȚIU
Manager de Proiect, cu peste 20 de ani experiență - Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor
Trainer de peste 20 de ani, Ion MEȚIU are în portofoliu cursuri din diverse zone de interes, și anume: Management de Proiect, Formator (Train the Trainers), Excel – Competențe Digitale, Negociere și Transformarea Conflictului precum și Programare Neuro-Lingvistică.
Consideră că în procesul de transfer al cunoștințelor, comunicarea joacă un rol esențial. Motiv pentru care studiază cu succes, de peste 5 ani, elemente avansate de limbaj și modul în care trainerul își poate îmbunătăți relaționarea cu participanții, în beneficiul acestora.
Pe lângă activitatea de trainer, Ion MEȚIU este și coach, atât în zona de business, cât și în cea personală. Pune valorile umane pe primul plan și este de părere că Performanța în viață, la fel ca și în sport, se atinge atunci când ai antrenorul potrivit!
Folosește, de asemenea, tehnologii din programarea neuro-lingvistică pentru eliminarea emoțiilor negative și a convingerilor limitative, cele care stau în calea atingerii potențialului maxim al fiecăruia dintre noi.
Având studii superioare economice și studii postuniversitare în domeniul Diplomației Economice și Afacerilor Internaționale, Ion MEȚIU este formator certificat, consilier pentru dezvoltare personală certificat, NLP Master IANLP (International Association for Neuro Linguistic Programming). Antreprenor cu peste 25 de ani de experiență, a activat în domeniul publicității și al consultanței în organizarea de întreprinderi. Experiența profesională se extinde și în domeniul public, unde a coordonat componenta de Public Awareness la nivel național și componenta de întărire a capacității instituționale, în cadrul unui proiect finanțat de Banca Mondială și implementat de Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor.
Ion MEȚIU se bucură să împărtășească din informațiile și experiențele acumulate, fiind un bun moderator și facilitator al procesului de învățare și fixare, prin antrenamente și exerciții practice și pragmatice. Are, de asemenea, și un citat favorit, apropo de „drumuri” în viață (parafrazându-l pe Yogi Berra, celebrul jucător de baseball): “Dacă nu știi unde vrei să ajungi, s-ar putea să ajungi în altă parte”.
Cât câștigă în medie un Formator - Public Speaker?
Ce înseamnă Formator - Public Speaker?
- să cunoască și să aplice prevederile legale referitoare la formarea profesională
- să organizeze activitatea de instruire
- să vorbească simplu și convingător în public
- să își controleze foarte bine emoțiile
- să realizeze prezentări audio-video captivante
- să faciliteze dialogul între cursanți
- să aplice metode și tehnici speciale de formare
- să elaboreze instrumente de evaluare a participanților
- să gestioneze eventuale conflicte.
Care este legătura între un Public Speaker și un Formator?
Cum pot obține o diplomă de Formator (Public Speaker) acreditat?
Cum pot profesa ca Formator (Public Speaker)?
Certificare Europeană

Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale, însoțit de suplimentul descriptiv al competențelor dobândite. Pentru recunoașterea internațională a certificatelor obținute în România este necesară apostilarea (țări semnatare ale Convenției de la Haga) sau supralegalizarea (țări nesemnatarea ale Convenției de la Haga).
INFORMAȚII SUPLIMENTARE
Actele necesare pentru obținerea certificatului de absolvire:
- Diplomă de licență / adeverință de absolvire (copie)
- Act de identitate (copie)
- Certificat de naștere (copie)
- Certificat de căsătorie, în cazul schimbării numelui (copie)
- Dovada plății
Detalii privind tematicile cursurilor, organizarea și desfășurarea programelor de perfecționare se pot obține de la:
Olivia-Patricia CHIRIAC
Director programe de formare-APSAP
DETALII TEHNICE
Cursul este în format audio-video, live, on-line și este necesar ca fiecare participant să:
1. Dețină un dispozitiv electronic de tip calculator sau telefon mobil, o conexiune bună
la internet și microfon (opțional: căști și cameră web)
2. Descarce aplicația Zoom pe dispozitivul de pe care se va accesa cursul on-line.
Aplicația Zoom este disponibilă (gratuit) printr-un simplu click mai jos:
Sistem de operare Windows
Sistem de operare MacOS
Telefon mobil cu sistem de operare Android
Telefon mobil cu sistem de operare IOS (iPhone)
CONTACTEAZĂ-NE
completând formularul de mai jos, vei fi apelat de un reprezentant al Centrului de Formare APSAP care îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie
DESCARCĂ OFERTA PDF
și află mai multe amănunte despre curs. Te poți înscrie și folosind formularul de înscriere din fișierul PDF!