Curs Inspector / Referent Resurse Umane și REVISAL
Cod COR 333304
17 iul - 21 iul 2023
Luni - Vineri (orele 13:30 – 17:00)
Dată examen: 03.08.2023
Află Detalii
Completează Formularul
Confirmare Participare
Participă la Curs
Primești Certificarea
Veți primi nu doar o certificare, ci și o asigurare a reușitei personale și profesionale!
Rezervați acum un loc pentru că tariful va crește în curând!
Tarif participare ACREDITATĂ:
2190
1190
RON
45% REDUCERE
Economisiți 1000 RON
*plătiți acum prin card bancar și beneficiați de un discount de 5%
Puteți plăti și în 3 RATE fără dobândă

Luni - Vineri (orele 13:30 – 17:00)
Dată examen: 03.08.2023

Acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației
Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Cursul cuprinde: cadrul legislativ actualizat și prezentat într-o manieră interactivă și ușor de înțeles, o serie de aplicații practice, spețe concrete din activitatea inspectorului de resurse umane, recrutarea, gestionarea timpului de muncă și odihnă, redactarea documentelor specifice, salarizarea angajaților și programul de evidență a salariaților REVISAL.
Timp rămas până la următorul curs
Pasul următorPrezentare video
Vă prezentăm câteva repere despre ce vom învăța la curs
Cum se desfășoară cursurile?
Toate cursurile se desfășoară live în sistem de video-conferință și sunt transmise on-line prin intermediul aplicației ZOOM. Aplicația este gratuită și trebuie instalată pe dispozitivul cu care vă conectați la curs. După validarea înscrierii, veți primi prin e-mail datele de conectare pentru a fi împreună cu trainerul si cu ceilalți participanți! + citeste mai mult
Care sunt
avantajele cursurilor on-line?
Costurile participării sunt mult mai mici față de varianta fizică a cursului. Participarea la curs nu implică deplasări – aveți nevoie este de un dispozitiv electronic conectat la internet (calculator, laptop, telefon etc.). Formatorii noștri vă vor răspunde în timp real la întrebări. Veți putea interacționa cu ceilalți participanți din sala virtuală de curs. Puteți vedea fragmente din cursurile noastre pe canalul de Youtube. + citeste mai mult
Cui i se
adresează cursurile?
Persoanelor din mediul privat sau public - indiferent dacă sunt angajate sau nu. Cursanții noștri sunt persoane în continuă dezvoltare personală și profesională și își doresc o certificare a competențelor la nivel național și european. + citeste mai mult
Discounturi
de grup
Reducerile sunt evidențiate pentru fiecare curs în parte. Pentru minimum 3 persoane interesate de oricare dintre cursurile propuse, putem personaliza o ofertă de grup. Așteptăm să ne oferiți mai multe detalii la numărul de telefon 0788.124.567 sau să ne scrieți pe adresa: secretariat@cursuri-functionari.ro + citeste mai mult
Examinarea
cursanților
Examenul se desfășoară on-line și nu presupune deplasări. Fiecare participant va susține examenul final alături de colegii săi de grupa în fața unei comisii de examinare din partea Ministerului Muncii și Ministerului Educației. Toate cursurile includ instrucțiunile, materialele și testele necesare în vederea pregătirii examenului de absolvire. Examenul constă în completarea unu test grilă și prezentarea unui scurt proiect. Rata de promovabilitate este de 100%. + citeste mai mult
Certificatele
absolvenților
Toate cursurile prezentate sunt certificate de Statul Roman prin Ministerul Muncii si Ministerul Educației. Certificatul de absolvire este valabil la nivel național și european. El este însoțit de Suplimentul descriptiv al competențelor obținute și este valabil pe viață! Imediat după examen, veți primi Adeverința de absolvire, semnată electronic, printr-un e-mail. Aceasta ține locul Certificatului de absolvire, care va fi eliberat în aproximativ patru săptămâni. + citeste mai mult
10 lucruri pe care vi le promitem!
- 1
Veți avea parte de cea mai bună pregătire în domeniul resurselor umane din Romania pentru că, de peste 16 ani, derulăm programe de perfecționare și suntem atenți la cele mai mici detalii – de la trainerii cu care colaborăm, până la gradul de satisfacție al clienților noștri;
- 2
Veți învăța practic, aplicat principiile legislației care guvernează domeniul resurselor umane;
- 3
Veți cunoaște modalitățile de întocmire, centralizare și arhivare a documentelor specifice domeniului resurselor umane;
- 4
Veți învăța să gestionați documentele de evidență a personalului, să organizați procedurile de recrutare, selecție și integrare și să asigurați buna comunicare dintre angajați și angajator;
- 5
Veți putea utiliza cu ușurință Registrul General de Evidență a Salariaților (REVISAL);
- 6
Veți beneficia de materiale actualizate și modele care vă vor ajuta în practica de zi cu zi;
- 7
Veți beneficia de soluții reale pentru problemele pe care le întampinați în practică de la specialiști în domeniu;
- 8
Trainerii propuși sunt atent selecționați, astfel încât informația transmisă să fie ușor asimilată prin exemple. Prin metoda de predare și feedback-ul constant pe care le veți primi, veți evolua rapid și veți îndrăgi acest domeniu;
- 9
Ne concentrăm pe evoluție, nu doar pe transmiterea unor informații teoretice;
- 10
Aveți șansa de a lucra în mod independent, oferind consultanță în domeniul resurselor umane.
Odată ce începeți să profesați, nu doar că vă puteți recupera investiția imediat, în doar câteva zile, dar veți avea șansa de avea o profesie liberală care vă poate oferi beneficii nelimitate!
BENEFICII
Participarea la acest program de perfecționare reprezintă ooportunitate extraordinară pentru participanții care își doresc să se
dezvolte pe plan personal și profesional
- Curs interactiv, live 100% cu aplicații practice
- 60 de ore certificate (24 ore de formare teoretică si 36 ore de formare practică)
- Certificat acreditat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării și Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale însoţit de suplimentul descriptiv al competenţelor dobândite
- Suport de curs detaliat și actualizat în format electronic
- Materiale suplimentare ajutătoare
- Îndrumări din partea formatorului pe tot parcursul programului
- Sesiuni de întrebări și răspunsuri
- Modul special pentru pregătirea în vederea susținerii examenului de absolvire
TEMATICA ABORDATĂ
Este adaptată și simplificată, pentru a putea fi parcursă cu ușurință indiferent de cunoștințele pe care le aveți în domeniu- Contractul individual de muncă
- Documente necesare la încheierea contractului individual de muncă
- Clauze esențiale și specifice ale contractului individual de muncă
- Interpretarea și executarea CIM
- Modificarea contractului individual de muncă , delegarea, detașarea și transferul
- Suspendarea CIM
- Încetarea CIM, prin acordul părților, de drept, concedierea individuala si colectiva, demisia și impreviziunea
- Contractele individuale de muncă de tip special
- Contractul colectiv de muncă
- Negocierea, încheierea, înregistrarea, interpretarea, modificarea, suspendarea și încetarea ccm
- Soluționarea conflictelor colective de muncă
- Organizarea muncii
- Cumulul de funcții
- Munca suplimentara
- Normarea muncii
- Fișa de post
- Tipuri de concediu reglementate prin lege
- Sărbătorile legale
- Regulamentul de ordine interioară
- Elaborare, clauze, consecințe juridice
- Salarizarea și calcularea salariilor angajaţilor
- Principiile salarizării
- Reglementarea salarizării în sistemul public și în cel privat
- REVISAL (Registrul General de Evidență a Salariaților)
- Întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor
- Operarea modificărilor în registrul general de evidenţă a salariaţilor
- Transmiterea registrului general de evidență a salariaţilor la ITM
- Întocmirea statului de plată
- Întocmirea centralizatorului statului de salarii
- Asigurările sociale
- Sănătate, șomaj, pensii
- Pensionarea – sistemul unitar de pensii publice
- G.D.P.R. – legislație aplicabilă în domeniul Resurselor Umane
- Sănătatea și securitatea în muncă
- Cercetarea evenimentelor
- Accidentele de muncă și îmbolnăvirile profesionale
- Sancțiuni contravenționale și penale în materie
- Întocmirea, centralizarea și arhivarea documentelor specifice
- Identificarea necesarului de personal și a metodelor de recrutare stabilite
- Răspunderea juridică
- Răspunderea disciplinară a salariaților
- Abaterile disciplinare, constituirea comisiilor de cercetare, procedura disciplinară, întocmirea proceselor verbale, contestații
- Răspunderea patrimonială a salariaților pentru prejudiciile cauzate angajatorului
- Răspunderea patrimonială a angajatorilor
COMPETENȚE OBȚINUTE
Acestea vor fi menționate în suplimentul descriptiv al certificatului de absolvire- Întocmirea documentelor de evidenţă a personalului
- Gestionarea documentelor de evidenţă a personalului
- Organizarea recrutării personalului
- Întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor
- Întocmirea statului de plată pentru personalul angajat
- Administrarea bazei de date de evidenţă a personalului
Lectorii noștri
Lectori experimentați, specialiști în domeniile
pe care le predau

Prof. Univ. Dr. Radu Răzvan POPESCU
Avocat - Specialist Dreptul Muncii
Avocat în cadrul Baroului București, specialist în dreptul muncii de peste 20 de ani, lector, formator, conferențiar universitar doctor, membru în cadrul mai multor colegii de redacţie, așa poate fi rezumată experiența domnului Radu Răzvan Popescu.
Abilitățile deosebite de care dă dovadă stau la baza unei cariere remarcabile, de succes. Stâpânind domeniul dreptului comercial, civil și dreptului muncii de mai mult de 20 de ani, domnul Radu Răzvan Popescu este formator și colaborează constant cu instituțiile publice și private, oferindu-și toate cunoștințele în vederea perfecționării a cât mai multe persoane și soluționării tuturor spețelor expuse.
Fiind redactor șef al Revistei de drept social și făcând parte din mai multe colegii de redacţie, se remarcă un număr de 13 lucrări de specialitate și peste 58 de articole publicate în reviste cotate, care îl au ca autor pe domnul Radu Răzvan Popescu.

Daniel NĂSTASE
Expert Legislația Muncii, Federația Națională a Sindicatelor din Cultură și Presă „CulturMedia”
Daniel Năstase, expert legislația muncii în cadrul Federației Naționale a Sindicatelor din Cultură și Presă „CulturMedia”, deține o experiență deosebită în funcția de consilier juridic, pe care a ocupat-o în cadrul Sindicatului Liber din Societatea Română de Radiodifuziune și în cadrul Federației Naționale a Sindicatelor din Industria Ușoară UNICONF.
Absolvent al studiilor superioare în domeniul juridic, Daniel Năstase și-a desăvârșit pregătirea profesională, devenind contabil și inspector de specialitate protecția muncii. Printre cursurile de pregătire profesională urmate de-a lungul timpului se numără cursurile de dormator și inspector de specialitate protecția muncii, acreditate de Autoritatea Națională pentru Calificări.
Cât câștigă în medie un Inspector Resurse Umane?
Care sunt atribuțiile unui inspector HR?
- gestionarea documentelor de evidență a personalului,
- organizarea procedurilor de recrutare pentru ocuparea locurilor de muncă vacante, procedurilor de selecție și integrare în vederea angajării,
- administrarea bazei de date pentru evidența personalului (REVISAL).
Cum pot obține un certificat de inspector de resurse umane?
Cât durează un curs de inspector resurse umane?
Unde mă pot angaja ca inspector de resurse umane?
- ca angajat în cadrul unei organizații publice sau private,
- în cadrul propriei afaceri, prestând activitatea de Inspector Resurse Umane ca și consultant pentru alte entități.
Ce este REVISAL?
Certificare Europeană

Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale, însoțit de suplimentul descriptiv al competențelor dobândite. Pentru recunoașterea internațională a certificatelor obținute în România este necesară apostilarea (țări semnatare ale Convenției de la Haga) sau supralegalizarea (țări nesemnatarea ale Convenției de la Haga).
INFORMAȚII SUPLIMENTARE
Actele necesare pentru obținerea certificatului de absolvire:
- Studii medii fără diplomă de Bacalaureat (12 clase absolvite)
- Act de identitate (copie)
- Certificat de naștere (copie)
- Certificat de căsătorie, în cazul schimbării numelui (copie)
- Dovada plății
Detalii privind tematicile cursurilor, organizarea și desfășurarea programelor de perfecționare se pot obține de la:
Olivia-Patricia CHIRIAC
Director programe de formare-APSAP
DETALII TEHNICE
Cursul este în format audio-video, live, on-line și este necesar ca fiecare participant să:
1. Dețină un dispozitiv electronic de tip calculator sau telefon mobil, o conexiune bună
la internet și microfon (opțional: căști și cameră web)
2. Descarce aplicația Zoom pe dispozitivul de pe care se va accesa cursul on-line.
Aplicația Zoom este disponibilă (gratuit) printr-un simplu click mai jos:
Sistem de operare Windows
Sistem de operare MacOS
Telefon mobil cu sistem de operare Android
Telefon mobil cu sistem de operare IOS (iPhone)
CONTACTEAZĂ-NE
completând formularul de mai jos, vei fi apelat de un reprezentant al Centrului de Formare APSAP care îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie
DESCARCĂ OFERTA PDF
și află mai multe amănunte despre curs. Te poți înscrie și folosind formularul de înscriere din fișierul PDF!