Găsește locația Locul de desfășurare al cursului
Alege datele Perioada de desfășurare
CAUTĂ CURS

Curs Inspector / Referent Resurse Umane și REVISAL

Cod COR 333304

17 iul - 21 iul 2023

Luni - Vineri (orele 13:30 – 17:00)

Dată examen: 03.08.2023

Află Detalii

Completează Formularul

Confirmare Participare

Participă la Curs

Primești Certificarea

Veți primi nu doar o certificare, ci și o asigurare a reușitei personale și profesionale! Rezervați acum un loc pentru că tariful va crește în curând!

Tarif participare ACREDITATĂ:
2190 1190 RON
45% REDUCERE Economisiți 1000 RON *plătiți acum prin card bancar și beneficiați de un discount de 5%
Puteți plăti și în 3 RATE fără dobândă

ONLINE
certificat-apsap
ONLINE
certificat-apsap

Acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației

Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Cursul cuprinde: cadrul legislativ actualizat și prezentat într-o manieră interactivă și ușor de înțeles, o serie de aplicații practice, spețe concrete din activitatea inspectorului de resurse umane, recrutarea, gestionarea timpului de muncă și odihnă, redactarea documentelor specifice, salarizarea angajaților și programul de evidență a salariaților REVISAL.

Timp rămas până la următorul curs

Pasul următor

Prezentare video

Vă prezentăm câteva repere despre ce vom învăța la curs

Cum se desfășoară cursurile?

Toate cursurile se desfășoară live în sistem de video-conferință și sunt transmise on-line prin intermediul aplicației ZOOM. Aplicația este gratuită și trebuie instalată pe dispozitivul cu care vă conectați la curs. După validarea înscrierii, veți primi prin e-mail datele de conectare pentru a fi împreună cu trainerul si cu ceilalți participanți! + citeste mai mult

Care sunt
avantajele cursurilor on-line?

Costurile participării sunt mult mai mici față de varianta fizică a cursului. Participarea la curs nu implică deplasări – aveți nevoie este de un dispozitiv electronic conectat la internet (calculator, laptop, telefon etc.). Formatorii noștri vă vor răspunde în timp real la întrebări. Veți putea interacționa cu ceilalți participanți din sala virtuală de curs. Puteți vedea fragmente din cursurile noastre pe canalul de Youtube. + citeste mai mult

Cui i se
adresează cursurile?

Persoanelor din mediul privat sau public - indiferent dacă sunt angajate sau nu. Cursanții noștri sunt persoane în continuă dezvoltare personală și profesională și își doresc o certificare a competențelor la nivel național și european. + citeste mai mult

Discounturi
de grup

Reducerile sunt evidențiate pentru fiecare curs în parte. Pentru minimum 3 persoane interesate de oricare dintre cursurile propuse, putem personaliza o ofertă de grup. Așteptăm să ne oferiți mai multe detalii la numărul de telefon 0788.124.567 sau să ne scrieți pe adresa: secretariat@cursuri-functionari.ro + citeste mai mult

Examinarea
cursanților

Examenul se desfășoară on-line și nu presupune deplasări. Fiecare participant va susține examenul final alături de colegii săi de grupa în fața unei comisii de examinare din partea Ministerului Muncii și Ministerului Educației. Toate cursurile includ instrucțiunile, materialele și testele necesare în vederea pregătirii examenului de absolvire. Examenul constă în completarea unu test grilă și prezentarea unui scurt proiect. Rata de promovabilitate este de 100%. + citeste mai mult

Certificatele
absolvenților

Toate cursurile prezentate sunt certificate de Statul Roman prin Ministerul Muncii si Ministerul Educației. Certificatul de absolvire este valabil la nivel național și european. El este însoțit de Suplimentul descriptiv al competențelor obținute și este valabil pe viață! Imediat după examen, veți primi Adeverința de absolvire, semnată electronic, printr-un e-mail. Aceasta ține locul Certificatului de absolvire, care va fi eliberat în aproximativ patru săptămâni. + citeste mai mult

10 lucruri pe care vi le promitem!

  • 1

    Veți avea parte de cea mai bună pregătire în domeniul resurselor umane din Romania pentru că, de peste 16 ani, derulăm programe de perfecționare și suntem atenți la cele mai mici detalii – de la trainerii cu care colaborăm, până la gradul de satisfacție al clienților noștri;

  • 2

    Veți învăța practic, aplicat principiile legislației care guvernează domeniul resurselor umane;

  • 3

    Veți cunoaște modalitățile de întocmire, centralizare și arhivare a documentelor specifice domeniului resurselor umane;

  • 4

    Veți învăța să gestionați documentele de evidență a personalului, să organizați procedurile de recrutare, selecție și integrare și să asigurați buna comunicare dintre angajați și angajator;

  • 5

    Veți putea utiliza cu ușurință Registrul General de Evidență a Salariaților (REVISAL);

  • 6

    Veți beneficia de materiale actualizate și modele care vă vor ajuta în practica de zi cu zi;

  • 7

    Veți beneficia de soluții reale pentru problemele pe care le întampinați în practică de la specialiști în domeniu;

  • 8

    Trainerii propuși sunt atent selecționați, astfel încât informația transmisă să fie ușor asimilată prin exemple. Prin metoda de predare și feedback-ul constant pe care le veți primi, veți evolua rapid și veți îndrăgi acest domeniu;

  • 9

    Ne concentrăm pe evoluție, nu doar pe transmiterea unor informații teoretice;

  • 10

    Aveți șansa de a lucra în mod independent, oferind consultanță în domeniul resurselor umane.

...și asta nu e tot!

Odată ce începeți să profesați, nu doar că vă puteți recupera investiția imediat, în doar câteva zile, dar veți avea șansa de avea o profesie liberală care vă poate oferi beneficii nelimitate!

BENEFICII

Participarea la acest program de perfecționare reprezintă o
oportunitate extraordinară pentru participanții care își doresc să se
dezvolte pe plan personal și profesional
  • Curs interactiv, live 100% cu aplicații practice
  • 60 de ore certificate (24 ore de formare teoretică si 36 ore de formare practică)
  • Certificat acreditat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării și Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale însoţit de suplimentul descriptiv al competenţelor dobândite
  • Suport de curs detaliat și actualizat în format electronic
  • Materiale suplimentare ajutătoare
  • Îndrumări din partea formatorului pe tot parcursul programului
  • Sesiuni de întrebări și răspunsuri
  • Modul special pentru pregătirea în vederea susținerii examenului de absolvire
Cursanții vor avea ocazia de a întâlni oameni deosebiți – colegii de grupă, iar lectorii vor face ca orele petrecute în amfiteatrul virtual să fie plăcute, antrenante și motivaționale. Statistic, cursanții acestui curs sunt oameni care își doresc mai mult de la propria persoană și de la cei din jur, sunt persoane care aspiră continuu spre evoluție și care au rezultate foarte bune pe plan profesional și vor să facă parte dintr-o comunitate de oameni de succes. Cursul este foarte bine organizat, totul se desfășoară cu profesionalism, iar lectorii prezintă informațiile într-o manieră clară, completă și concisă, bazată pe exemple și scenarii. Centrul de Formare APSAP vă promite interactivitate, dinamism și actualitate în abordarea tematicii propuse. Planul de lecții al cursului este axat pe indicatori clari de rezultat iar activitățile practice vor fixa și mai bine informațiile primite la curs. Examinarea cursanților se realizează online și constă într-o probă teoretică (test grilă a,b,c) și o probă practică (veți avea de realizat un scurt referat), în vederea dobândirii competențelor. Acestea se vor regăsi pe suplimentul descriptiv care va însoți certificatul recunoscut de Ministerul Muncii şi Protecției Sociale şi de Ministerul Educaţiei.

TEMATICA ABORDATĂ

Este adaptată și simplificată, pentru a putea fi parcursă cu ușurință indiferent de cunoștințele pe care le aveți în domeniu
  • Contractul individual de muncă
  • Documente necesare la încheierea contractului individual de muncă
  • Clauze esențiale și specifice ale contractului individual de muncă
  • Interpretarea și executarea CIM
  • Modificarea contractului individual de muncă , delegarea, detașarea și transferul
  • Suspendarea CIM
  • Încetarea CIM, prin acordul părților, de drept, concedierea individuala si colectiva, demisia și impreviziunea
  • Contractele individuale de muncă de tip special
  • Contractul colectiv de muncă
  • Negocierea, încheierea, înregistrarea, interpretarea, modificarea, suspendarea și încetarea ccm
  • Soluționarea conflictelor colective de muncă
  • Organizarea muncii
  • Cumulul de funcții
  • Munca suplimentara
  • Normarea muncii
  • Fișa de post
  • Tipuri de concediu reglementate prin lege
  • Sărbătorile legale
  • Regulamentul de ordine interioară
  • Elaborare, clauze, consecințe juridice
  • Salarizarea și calcularea salariilor angajaţilor
  • Principiile salarizării
  • Reglementarea salarizării în sistemul public și în cel privat
  • REVISAL (Registrul General de Evidență a Salariaților)
  • Întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor
  • Operarea modificărilor în registrul general de evidenţă a salariaţilor
  • Transmiterea registrului general de evidență a salariaţilor la ITM
  • Întocmirea statului de plată
  • Întocmirea centralizatorului statului de salarii
  • Asigurările sociale
  • Sănătate, șomaj, pensii
  • Pensionarea – sistemul unitar de pensii publice
  • G.D.P.R. – legislație aplicabilă în domeniul Resurselor Umane
  • Sănătatea și securitatea în muncă
  • Cercetarea evenimentelor
  • Accidentele de muncă și îmbolnăvirile profesionale
  • Sancțiuni contravenționale și penale în materie
  • Întocmirea, centralizarea și arhivarea documentelor specifice
  • Identificarea necesarului de personal și a metodelor de recrutare stabilite
  • Răspunderea juridică
  • Răspunderea disciplinară a salariaților
  • Abaterile disciplinare, constituirea comisiilor de cercetare, procedura disciplinară, întocmirea proceselor verbale, contestații
  • Răspunderea patrimonială a salariaților pentru prejudiciile cauzate angajatorului
  • Răspunderea patrimonială a angajatorilor

COMPETENȚE OBȚINUTE

Acestea vor fi menționate în suplimentul descriptiv al certificatului de absolvire
  • Întocmirea documentelor de evidenţă a personalului
  • Gestionarea documentelor de evidenţă a personalului
  • Organizarea recrutării personalului


  • Întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor
  • Întocmirea statului de plată pentru personalul angajat
  • Administrarea bazei de date de evidenţă a personalului


Lectorii noștri

Lectori experimentați, specialiști în domeniile
pe care le predau

Prof. Univ. Dr. Radu Răzvan POPESCU

Prof. Univ. Dr. Radu Răzvan POPESCU

Avocat - Specialist Dreptul Muncii

Avocat în cadrul Baroului București, specialist în dreptul muncii de peste 20 de ani, lector, formator, conferențiar universitar doctor, membru în cadrul mai multor colegii de redacţie, așa poate fi rezumată experiența domnului Radu Răzvan Popescu.

Abilitățile deosebite de care dă dovadă stau la baza unei cariere remarcabile, de succes. Stâpânind domeniul dreptului comercial, civil și dreptului muncii de mai mult de 20 de ani, domnul Radu Răzvan Popescu este formator și colaborează constant cu instituțiile publice și private, oferindu-și toate cunoștințele în vederea perfecționării a cât mai multe persoane și soluționării tuturor spețelor expuse.

Fiind redactor șef al Revistei de drept social și făcând parte din mai multe colegii de redacţie, se remarcă un număr de 13 lucrări de specialitate și peste 58 de articole publicate în reviste cotate, care îl au ca autor pe domnul Radu Răzvan Popescu.

Daniel NĂSTASE

Daniel NĂSTASE

Expert Legislația Muncii, Federația Națională a Sindicatelor din Cultură și Presă „CulturMedia”

Daniel Năstase, expert legislația muncii în cadrul Federației Naționale a Sindicatelor din Cultură și Presă „CulturMedia”, deține o experiență deosebită în funcția de consilier juridic, pe care a ocupat-o în cadrul Sindicatului Liber din Societatea Română de Radiodifuziune și în cadrul Federației Naționale a Sindicatelor din Industria Ușoară UNICONF.

Absolvent al studiilor superioare în domeniul juridic, Daniel Năstase și-a desăvârșit pregătirea profesională, devenind contabil și inspector de specialitate protecția muncii. Printre cursurile de pregătire profesională urmate de-a lungul timpului se numără cursurile de dormator și inspector de specialitate protecția muncii, acreditate de Autoritatea Națională pentru Calificări.

Cât câștigă în medie un Inspector Resurse Umane?

Salariul unui Inspector Resurse Umane poate varia între 4.000 și 8.500 lei. Experiența, dimensiunea organizației, volumul de activitate și modul în care este desfășurată activitatea sunt factori care influențează venitul unui specialist în resurse umane. Un alt element important ce determină salariul unui specialist în resurse umane este statutul său: ca angajat permanent sau ca și colaborator. Deoarece este o profesie liberală, activitatea de inspector poate fi prestată în mod individual, în cadrul propriei afaceri sau prin încheierea unor contracte de colaborare/consultanță cu diverse organizații. În acest caz, beneficiile financiare pot depăși pragul menționat.
+ citeste mai mult

Care sunt atribuțiile unui inspector HR?

Un Inspector Resurse Umane este cel care cunoaște toate procedurile de gestionare a personalului unei entități publice sau private. El este cel care întocmește contractul individual (CIM) sau colectiv de muncă (CCM), este responsabil cu organizarea muncii, salarizarea și asigurarea socială, precum și cu activitățile care țin de SSM sau GDPR. Pe lângă acestea, un Inspector Resurse Umane asigură comunicarea optimă dintre management și angajați și menține un climat organizațional pozitiv. El se asigură că satisfacția angajaților la locul de muncă este la un nivel benefic dezvoltării companiei și a personalului acesteia. Atribuțiile unui Inspector Resurse Umane, conform fișei postului:
  • gestionarea documentelor de evidență a personalului,
  • organizarea procedurilor de recrutare pentru ocuparea locurilor de muncă vacante, procedurilor de selecție și integrare în vederea angajării,
  • administrarea bazei de date pentru evidența personalului (REVISAL).
  Fie că vorbim despre un Asistent HR, despre un Referent resurse umane, un Specialist sau un Inspector în Resurse Umane, toți practicienii în domeniu trebuie să fie atenți la detalii și să rezolve cu optimism și răbdare orice situație neprevăzută referitoare la personal. Tot mai multe organizații conștientizează nevoia unui profesionist desăvârșit pe această poziție cu atribuții esențiale, fiind o meserie de viitor, care oferă oportunități reale de avansare.
+ citeste mai mult

Cum pot obține un certificat de inspector de resurse umane?

Pentru a deveni Inspector Resurse Umane candidații trebuie să participe la un curs autorizat de Ministerul Muncii și al Educației. Cursul poate fi susținut atât în format fizic, cât și online, acoperind modulele necesare dobândirii competențelor specifice. Ulterior, participanții la un astfel de curs de calificare trebuie să promoveze examenul de absolvire, pentru a obține certificatul de Inspector Resurse Umane acreditat.

Cât durează un curs de inspector resurse umane?

Putem afirma faptul că, fără un efort considerabil, candidații pot deveni veritabili specialiști în domeniul provocator al resurselor umane. Informațiile asimilate îi vor pregăti pe cursanți să devină profesioniști care nu se limitează strict la desfășurarea activităților înscrise în fișa de post, ci care își dovedesc competențele prin implicarea activă în viața organizației sau instituției publice. Conform Standardului Ocupațional, un curs de 60 de ore este recomandat viitorilor specialiști în resurse umane. Candidații pot obține Certificatul de absolvire și pot asimila competențele necesare prestării activității de Inspector Resurse Umane la standarde ridicate, atât ca angajați, cât și în mod individual, ca și consultanți.  
+ citeste mai mult

Unde mă pot angaja ca inspector de resurse umane?

Persoanele specializate ca Inspectori Resurse Umane au libertatea de a alege unde și cum să profeseze. Un candidat care deține diploma de Inspector Resurse Umane are multiple opțiuni. În funcție de experiența specifică, de flexibilitatea dorită sau de salariul așteptat, el poate activa:
  • ca angajat în cadrul unei organizații publice sau private,
  • în cadrul propriei afaceri, prestând activitatea de Inspector Resurse Umane ca și consultant pentru alte entități.
  Aplicarea întocmai a principiului care stă la baza relației de muncă, cel al bunei-credințe și al consensualității, face diferența între un profesionist în domeniul resurselor umane și un absolvent al acestor cursuri.
+ citeste mai mult

Ce este REVISAL?

REVISAL este acronimul pentru Registrul General de Evidență a Salariaților. Este instrumentul cu ajutorul căruia este gestionată evidența contractelor individuale de muncă și care comunică Inspecției Muncii toate modificările intervenite în termenele prevăzute de lege. Toți angajatorii au obligația de a înregistra în REVISAL informații privind încheierea, modificarea, suspendarea și încetarea contractele de muncă, informații privind modificarea salariului, concedii fără plată, medicale sau absențe nemotivate ale salariaților. Utilizarea aplicației nu presupune cunoștințe tehnice deosebite, însă înțelegerea elementelor cheie la nivel minimal este esențială. Aplicația este suficient de intuitivă și actualizată periodic, pentru a răspunde nevoilor curente ale utilizatorilor.
+ citeste mai mult

Certificare Europeană

certificare-europeana

Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale, însoțit de suplimentul descriptiv al competențelor dobândite. Pentru recunoașterea internațională a certificatelor obținute în România este necesară apostilarea (țări semnatare ale Convenției de la Haga) sau supralegalizarea (țări nesemnatarea ale Convenției de la Haga).

INFORMAȚII SUPLIMENTARE

Actele necesare pentru obținerea certificatului de absolvire:

  • Studii medii fără diplomă de Bacalaureat (12 clase absolvite)
  • Act de identitate (copie)
  • Certificat de naștere (copie)
  • Certificat de căsătorie, în cazul schimbării numelui (copie)
  • Dovada plății

Detalii privind tematicile cursurilor, organizarea și desfășurarea programelor de perfecționare se pot obține de la:


Olivia-Patricia CHIRIAC

Director programe de formare-APSAP

0788 124 567

DETALII TEHNICE

Cursul este în format audio-video, live, on-line și este necesar ca fiecare participant să:

1. Dețină un dispozitiv electronic de tip calculator sau telefon mobil, o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web)

2. Descarce aplicația Zoom pe dispozitivul de pe care se va accesa cursul on-line.


Aplicația Zoom este disponibilă (gratuit) printr-un simplu click mai jos:


Sistem de operare Windows

Sistem de operare MacOS

Telefon mobil cu sistem de operare Android

Telefon mobil cu sistem de operare IOS (iPhone)

certificat-absolvire-apsap autorizatie-apsap

CONTACTEAZĂ-NE

completând formularul de mai jos, vei fi apelat de un reprezentant al Centrului de Formare APSAP care îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie

DESCARCĂ OFERTA PDF

și află mai multe amănunte despre curs. Te poți înscrie și folosind formularul de înscriere din fișierul PDF!

    Pot fi de interes și următoarele cursuri Află care sunt cursurile din perioada următoare:
    Puteți achita în 3 RATE egale cu 0% dobândă dacă folosiți un card de cumpărături REZERVĂ ACUM