Găsește locația Locul de desfășurare al cursului
Alege datele Perioada de desfășurare
CAUTĂ CURS

Curs Manager al Sistemelor de Management al Calității

Cod COR 242114

29 aug - 2 sep 2022

Luni - Vineri (orele 17:30 – 20:30)

Dată examen: 06.10.2022

Află Detalii

Completează Formularul

Confirmare Participare

Participă la Curs

Primești Certificarea

ONLINE
certificat-apsap

Acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației

Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Sistemul de management al calității, asigurarea calității, metode și instrumente ale managementului calității, orientare către client, programe de audit, standarde de calitate. Rolul managerilor sistemelor de management al calității este de a motiva și antrena echipele pentru a obține succesul operațional, privind deopotrivă livrarea calității produselor și serviciilor oferite și satisfacția clienților.

Timp rămas până la următorul curs

Pasul următor

Prezentare video

Vă prezentăm câteva repere despre ce vom învăța la curs

Cum se desfășoară cursurile?

Toate cursurile se desfășoară live în sistem de video-conferință și sunt transmise on-line prin intermediul aplicației ZOOM. Aplicația este gratuită și trebuie instalată pe dispozitivul cu care vă conectați la curs. După validarea înscrierii, veți primi prin e-mail datele de conectare pentru a fi împreună cu trainerul si cu ceilalți participanți! + citeste mai mult

Care sunt
avantajele cursurilor on-line?

Costurile participării sunt mult mai mici față de varianta fizică a cursului. Participarea la curs nu implică deplasări – aveți nevoie este de un dispozitiv electronic conectat la internet (calculator, laptop, telefon etc.). Formatorii noștri vă vor răspunde în timp real la întrebări. Veți putea interacționa cu ceilalți participanți din sala virtuală de curs. Puteți vedea fragmente din cursurile noastre pe canalul de Youtube. + citeste mai mult

Cui i se
adresează cursurile?

Persoanelor din mediul privat sau public - indiferent dacă sunt angajate sau nu. Cursanții noștri sunt persoane în continuă dezvoltare personală și profesională și își doresc o certificare a competențelor la nivel național și european. + citeste mai mult

Discounturi
de grup

Reducerile sunt evidențiate pentru fiecare curs iar daca faceți plata on-line cu cardul bancar beneficiați de un extra-discount. Pentru minim 3 persoane interesate de oricare dintre cursurile propuse putem personaliza o oferta de grup. Așteptăm sa ne dați mai multe detalii la numărul de telefon 0788.124.567 sau să ne scrieți pe adresa: secretariat@cursuri-functionari.ro + citeste mai mult

Examinarea
cursanților

Examenul se desfășoară on-line și nu presupune deplasări. Fiecare participant va susține examenul final alături de colegii săi de grupa în fața unei comisii de examinare din partea Ministerului Muncii și Ministerului Educației. Toate cursurile includ instrucțiunile, materialele și testele necesare în vederea pregătirii examenului de absolvire. Examenul constă în completarea unu test grilă și prezentarea unui scurt proiect. Rata de promovabilitate este de 100%. + citeste mai mult

Certificatele
absolvenților

Toate cursurile prezentate sunt certificate de Statul Roman prin Ministerul Muncii si Ministerul Educației. Certificatul de absolvire este valabil la nivel național și european. El este însoțit de suplimentul descriptiv al competențelor obținute și este valabil pe viață!
Certificatul de absolvire poate fi ridicat personal sau printr-un împuternicit de la sediul Centrului de Formare APSAP din București.
+ citeste mai mult

10 lucruri pe care vi le promitem!

  • 1

    Veți avea parte de cea mai bună pregătire în domeniul calității din România pentru că, de peste 16 ani, derulăm programe de perfecționare și suntem atenți la cele mai mici detalii – de la trainerii cu care colaborăm, până la gradul de satisfacție al clienților noștri;

  • 2

    Veți învăța practic cadrul legislativ actual aplicabil, în vederea asigurării conformității sistemului de management al calității;

  • 3

    Veți cunoaște utilitatea practică a instrumentelor de management al calității;

  • 4

    Veți învăța să aplicați principiile managementului calității în activitățile curente;

  • 5

    Veți avea capacitatea de a dezvolta sistemul de management al calității, pentru a asigura satisfacția clienților și obținerea celor mai bune rezultate organizaționale;

  • 6

    Veți beneficia de materiale actualizate și modele care vă vor ajuta în practica de zi cu zi;

  • 7

    Veți beneficia de soluții reale pentru problemele pe care le întampinați în practică de la specialiști în domeniu;

  • 8

    Trainerii propuși sunt atent selecționați, astfel încât informația transmisă să fie ușor asimilată prin exemple. Prin metoda de predare și feedback-ul constant pe care le veți primi, veți evolua rapid și veți îndrăgi acest domeniu;

  • 9

    Ne concentrăm pe evoluție, nu doar pe transmiterea unor informații teoretice;

  • 10

    Aveți șansa de a lucra în mod independent, oferind consultanță în domeniul managementului calității.

...și asta nu e tot!

Odată ce începeți să profesați, nu doar că vă puteți recupera investiția imediat, în doar câteva zile, dar veți avea șansa de avea o profesie liberală care vă poate oferi beneficii nelimitate!

BENEFICII

Participarea la acest program de perfecționare reprezintă o
oportunitate extraordinară pentru participanții care își doresc să se
dezvolte pe plan personal și profesional
  • Curs interactiv, live 100% cu aplicații practice
  • 180 de ore certificate (60 ore de formare teoretică si 120 ore de formare practică)
  • Certificat acreditat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării și Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale însoţit de suplimentul descriptiv al competenţelor dobândite
  • Suport de curs detaliat și actualizat în format electronic
  • Materiale suplimentare ajutătoare
  • Îndrumări din partea formatorului pe tot parcursul programului
  • Sesiuni de întrebări și răspunsuri
  • Modul special pentru pregătirea în vederea susținerii examenului de absolvire
Cursanții vor avea ocazia de a întâlni oameni deosebiți – colegii de grupă, iar lectorii vor face ca orele petrecute în amfiteatrul virtual să fie plăcute, antrenante și motivaționale. Statistic, cursanții acestui curs sunt oameni care își doresc mai mult de la propria persoană și de la cei din jur, sunt persoane care aspiră continuu spre evoluție și care au rezultate foarte bune pe plan profesional și vor să facă parte dintr-o comunitate de oameni de succes. Cursul este foarte bine organizat, totul se desfășoară cu profesionalism, iar lectorii prezintă informațiile într-o manieră clară, completă și concisă, bazată pe exemple și scenarii. Centrul de Formare APSAP vă promite interactivitate, dinamism și actualitate în abordarea tematicii propuse. Planul de lecții al cursului este axat pe indicatori clari de rezultat iar activitățile practice vor fixa și mai bine informațiile primite la curs. Examinarea cursanților se realizează online și constă într-o probă teoretică (test grilă a,b,c) și o probă practică (veți avea de realizat un scurt referat), în vederea dobândirii competențelor. Acestea se vor regăsi pe suplimentul descriptiv care va însoți certificatul recunoscut de Ministerul Muncii şi Protecției Sociale şi de Ministerul Educaţiei.

TEMATICA ABORDATĂ

Este adaptată și simplificată, pentru a putea fi parcursă cu ușurință indiferent de cunoștințele pe care le aveți în domeniu
  • Prezentarea sistemelor de management al calității: trecut, prezent, viitor
  • Leadership-ul în contextul sistemului de management al calității
  • Rolul și atribuțiile unui manager al sistemelor de management al calității
  • Dezvoltarea unui program de obiective ale calității corelat cu obiectivele strategice ale organizației
  • Vocea Clientului – metode de analiză și recunoaștere
  • Aplicarea principiilor managementului calității în activitățile curente
  • Sistemul de management al calității în relația cu clienții
  • Analiza FMEA (failure mode and effects analysis)
  • Analiza FTA (fault tree analysis)
  • Standarde de calitate ISO 9001:2015
  • Obținerea certificării ISO
  • Dezvoltarea produselor și serviciilor în funcție de nevoile clienților – modelul KANO
  • Procesul de audit
  • Planificarea calității. Funcția QFD (quality function deployment)
  • SERVQUAL – instrument de cercetare multidimensional
  • Instrumente ale managementului calității
  • Diagrama Cauză-Efect (Fishbone),
  • Diagrama Pareto
  • Lista de verificare/control
  • Diagrama de corelație
  • Tehnici de bază ale managementului calității: diagrama afinității, diagrama relațiilor
  • Managementul total al calității (TQM)
  • Modele ale managementului calității: Lean Management și Six Sigma
  • Importanța protecției datelor (GDPR) în cadrul sistemelor de management al calității
  • Costuri asociate cu managementul sistemelor de calitate

COMPETENȚE OBȚINUTE

Acestea vor fi menționate în suplimentul descriptiv al certificatului de absolvire
  • Leadership în sistemul de management al calității
  • Coordonarea, motivarea şi susținerea echipelor implicate în îmbunătățirea practicilor, procedurilor, produselor şi serviciilor organizației
  • Gestionarea propriilor resurse (cunoştințe, aptitudini, timp) în vederea dezvoltării personale
  • Dezvoltarea de relații de lucru eficace cu colegii şi alte părți interesate
  • Dezvoltarea unui program de obiective ale calității, aliniat cu obiectivele strategice ale organizației
  • Dezvoltarea de planuri operaționale pentru zona sa de responsabilitate
  • Asigurarea conformității sistemului de management cu cerințele legale şi reglementare
  • Aplicarea principiilor managementului calității în activitățile curente
  • Aplicarea metodelor de comunicare adecvate în transmiterea diferitelor tipuri de mesaje


  • Asigurarea că există implicarea managementului în gestionarea riscurilor pe care le presupun biiprocesele organizației
  • Dezvoltarea şi implementarea abordării procesuale în toate procesele organizației
  • Asigurarea că rezultatele tuturor proceselor îndeplinesc cerințele stabilite şi sunt îmbunătățite continuu
  • Aplicarea instrumentelor şi metodelor pentru îmbunătățire a performanțelor organizației
  • Coordonarea programelor de audit intern şi de audit de secundă parte
  • Implicarea în construirea unui sistem de management centrat pe client
  • Asigurarea serviciilor pentru clienți şi sprijinirea inițiativelor de îmbunătățire
  • Coordonarea sistemului de monitorizare a satisfacției clienților
  • Dezvoltarea unui sistem de management al relațiilor cu furnizorii
  • Evaluarea eficacității instruirii angajaților


Lectorii noștri

Lectori experimentați, specialiști în domeniile
pe care le predau

Lect. Univ. Dr. Ruxandra BOGHIAN

Lect. Univ. Dr. Ruxandra BOGHIAN

Expert în Sistemul de Management al Calității pentru întreprinderi publice și private cu peste 10 ani experiență practică, lector și cercetător științific în cadrul Academiei de Studii Economice din București

Lector Universitar Doctor în cadrul Academiei de Studii Economice (A.S.E.) din București și formator autorizat, Ruxandra Dinulescu este specializată în sistemul de management al calității din cadrul întreprinderilor publice și private, cu o experiență de peste 8 ani în formarea adulților.

Experiența acumulată în cadrul sistemelor public și privat, împreună cu activitatea întreprinsă în multiplele proiecte de cercetare în care a luat parte ca cercetător și referent monitorizare sustenabilitate, au conturat profilul unui specialist desăvârșit în Managementul Calității. Activitatea de cercetare în domeniul Managementului Calității este vastă, incluzând peste 35 articole și lucrări de specialitate.

Auditor Rodica VASILOAE

Auditor Rodica VASILOAE

Expert, auditor și consultant tehnic în domeniul managementului sistemelor de calitate cu peste 30 ani experiență practică

Rodica Vasiloae este expert în managementul calității, având o experiență de peste 30 ani în domeniul sistemelor de management și în formarea profesională a adulților. În calitate de lector, a susținut cursuri adresate atât funcționarilor publici, cât și personalului din mediul privat pe tematici legate de management, audit sau sisteme de calitate.

Cu o experiența dovedită în cei peste 30 de ani de practică în domeniul sistemelor de management, Rodica Vasiloae desfășoară activități de audit, consultanță tehnică și management al sistemelor de calitate pentru instituții publice și private, fiind, în prezent, Auditor Management Calitate certificat și formator. Cunoștințele sale în ceea ce privește managementul calității, auditul, controlul intern și managementul riscului o califică ca un excelent practician.

Cât câștigă, în medie, un Manager al Sistemelor de Calitate?

Managerii de calitate joacă un rol important în succesul general al organizațiilor și sunt recompensați în consecință. Absolvenții cursului de Manager al Sistemelor de Calitate au posibilitatea de a-și dezvolta cariera în cadrul departamentelor de calitate ale companiilor sub formă de auditori, responsabili cu calitatea, sau manageri de calitate.

În România, salariul mediu al unui Manager al Sistemelor de Calitate este de 7.000 lei net/lună. Salariile variază în funcție de nivelul ierarhic, de pregătirea profesională, și de experiența candidatului. Acesta pornește de la 5.000 lei net/lună și ajunge până la 9.000 lei net/lună. Domeniul industriei în care activează compania și limbile străine cunoscute sunt factori ce influențează pozitiv această ofertă. Pe lângă salariu, un manager al sistemelor de calitate poate fi recompensat și prin participarea la conferințe internaționale de specialitate, prin formări atestate, etc.
+ citeste mai mult

Ce înseamnă Manager al Sistemelor de Calitate?

Managerul sistemelor de calitate organizează și motivează echipele pentru a obține succesul operațional. Acesta stabilește obiectivele de calitate ale organizației și ajută la îndeplinirea lor . El aplică tehnicile, modelele, și instrumentele de calitate necesare îmbunătățirii proceselor.

Pe scurt, un manager al sistemelor de calitate crearea și analizează tehnicile și instrumentele manageriale care îi vor permite realizarea cât mai eficientă a obiectivelor calității.

Organizațiile orientate spre succes au ca obiectiv central asigurarea calității atât la nivel intern, cât și prin serviciile și produsele pe care le introduc în piață. Pentru a-și îndeplini acest scop, companiile dezvoltă un sistem de management al calității capabil să proiecteze și să implementeze cerințele clienților. Scopul final al acestor organizații este să clădească și să dezvolte încrederea clienților și să promoveze produsele și serviciile care satisfac pe deplin nevoile și cerințele acestora.

Standardul SR EN ISO 9001:2015 prezintă cerințele necesare unui sistem de management al calității în momentul în care o organizație:
  • Dorește să-și prezinte capacitatea de a asigura constant produse și servicii care satisfac cerințele clienților;
  • Prezintă o structură logică, orientată către client și către evaluarea satisfacției acestuia, în vederea îmbunătățirii continue a proceselor furnizate.

Sistemul de management al calității este utilizat pentru documentarea și analiza internă a organizării și derulării proceselor, cât și pentru prezentarea detaliată a etapelor de activitate exprimate sub forma unor instrucțiuni clare de lucru.

De asemenea, sistemul de management al calității este dedicat și grupurilor din exteriorul organizației. În această situație, rolul acestui sistem este de a prezenta dovezi ale abilității organizației cu privire la procesele de calitate, acestea fiind atestate în cadrul unui audit de certificare, prin îndeplinirea cerințelor standardului de referință vizat.

Principalele responsabilități ale unui manager al sistemelor de calitate sunt:
  • Contribuie la crearea și implementarea celor mai bune practici în materie de calitate, viziune, strategie, politici, procese și proceduri pentru a ajuta și a îmbunătăți performanța operațională.
  • Aplică toate procedurile relevante descrise în cadrul sistemului de management al calității și asigură conformitatea produselor și serviciilor oferite de organizație.
  • Se asigură că toate sistemele și procedurile necesare sunt în vigoare pentru a satisface toate cerințele clienților și a auditurilor necesare.
  • Identifică oportunități de îmbunătățire a activității în cadrul organizației.
  • Măsoară performanțele și identifică eventualele puncte slabe; recomandă și implementează soluții de îmbunătățire.

Existența unui sistem de management al calității în cadrul unei organizații va prezenta numai avantaje.

Beneficiile implementării unui sistem de management al calității:
  • Îmbunătățirea continuă a performanțelor proceselor;
  • Îmbunătățirea satisfacției clienților cu privire la produsele și serviciile oferite;
  • Creșterea eficienței și a productivității, odată cu reducerea costurilor;
  • Diferențierea produselor și serviciilor oferite de organizație, față de concurenți.
+ citeste mai mult

Care este fișa postului unui specialist în managementul calității?

Rolul unui specialist în managementul calității este de a implementa și menține în cadrul companiei un sistem de management al calității realizat în conformitate cu standardele și politicile de calitate ale firmei. Totodată, un manager al calității planifică activitățile de implementare a sistemului calității, efectuează și programează auditurile interne și externe, analizează eventualele neconformități de produs/ proces/ sistem și stabilește acțiunile corective și preventive necesare.

Mai exact, responsabilitățile unui specialist în managementul calității sunt:
  • Înțelege nevoilor și cerințelor clienților pentru a dezvolta procese eficiente de control al calității;
  • Prezintă idei pentru a crește productivitatea și performanța producției, menținând acuratețea calității;
  • Adoptă decizii cu privire la rentabilitatea proceselor fără a face compromisuri în ceea ce privește nivelul de calitate;
  • Aplică metode de inspecție, testare și evaluare a produselor și a echipamentelor de producție;
  • Verifică procesele organizației pentru a se asigura că acestea se aliniază cu politicile actuale de calitate;
  • Se asigură că produsele și serviciile oferite de companie sunt în concordanță cu standardele de calitate;
  • Analizează în mod regulat datele privind calitatea și sugerează acțiuni de îmbunătățire pe baza informațiilor colectate.
+ citeste mai mult

Cum pot profesa ca expert în managementul calității?

Profesia de expert în managementul calității poate fi dezvoltată prin participarea la cursuri de managementul calității. Cursurile pot fi susținute în sistem online sau offline, de către lectori cu pregătire în domeniu Aceștia vă vor ajuta în conturarea și dezvoltarea aptitudinilor de auditor și manager al sistemelor de calitate.

Cursul acreditat în domeniul sistemului de management al calității îi ajută pe absolvenți să obțină o mai mare coerență a proceselor de calitate din cadrul organizațiilor. De asemenea, absolvenții vor deveni familiarizați cu conceptele esențiale ale unui sistem de management al calității Vor avea posibilitatea să profeseze în cadrul departamentelor de calitate a organizațiilor Își vor aduce contribuția la pregătirea proceselor de audit, crearea documentelor sistemului de calitate, recunoașterea cauzelor de bază a unor deficiențe și propunerea unor soluții plauzibile pentru rezolvarea acestora.

Angajatorii caută în primul rând, persoane care dovedesc experiența în domeniul calității prin intermediul unei certificări, respectiv a unui curs de formare acreditat. Absolventul trebuie să dovedească însușirea cunoștințelor teoretice și practice necesare desfășurării activității profesionale în departamentul de calitate.

De aceea, persoanele care urmează cursul de ”Manager al Sistemelor de Calitate” au un avantaj major pe piața muncii: ei sunt familiarizați cu noțiunile referitoare la standardele de calitate, cu instrumentele și tehnicile care conduc la îndeplinirea obiectivelor de calitate, și în definitiv, cu modul de planificare și coordonare a activității în cadrul departamentelor de calitate.

Cursul de ”Manager al Sistemelor de Calitate” acreditat ANC prezintă o programă dinamică de studiu. Activitățile teoretice sunt corelate cu cele practice , astfel încât cursanții să aibă capacitatea de a gestiona diverse situații prezentate în cadrul departamentelor de calitate Cursul le va oferi cunoștințele necesare pentru a asigura o viitoare planificare a întregii activități a managementului calității dintr-o organizație.
+ citeste mai mult

Ce sunt standardele de calitate și ce este Certificatul ISO 9001?

Standardele de calitate sunt un set de cerințe, specificații, orientări sau caracteristici. Aceste documente pot fi folosite în mod consecvent pentru a ajuta producătorii să obțină și să demonstreze o calitate constantă a producției și a produselor furnizate. Cel mai cunoscut standard de management al calității, recunoscut la nivel internațional de către companiile de orice dimensiune, este standardul ISO 9001:2015.

Standardul SR EN ISO 9001:2015 prezintă cerințele necesare unui sistem de management al calității în momentul în care o organizație:
  • Dorește să-și prezinte capacitatea de a asigura constant produse și servicii care satisfac cerințele clienților;
  • Prezintă o structură logică, orientată către client și către evaluarea satisfacției acestuia, în vederea îmbunătățirii continue a proceselor furnizate.

Existența unui sistem de management al calității nu este obligatorie. Acesta este dezvoltat și aplicat doar de organizațiile care doresc acest lucru. Certificatul ce atestă implementarea corectă a sistemului de management al calității se eliberează în urma unei unor evaluări independente. Obținerea acestuia demonstrează aplicarea unor cerințe stabilite și implementate pe plan internațional.

Sistemul de management al calității este utilizat pentru documentarea și analiza internă a organizării și derulării proceselor, cât și pentru prezentarea detaliată a etapelor de activitate exprimate sub forma unor instrucțiuni clare de lucru. De asemenea, sistemul de management al calității este dedicat și grupurilor din exteriorul organizației. În această situație, rolul acestui sistem este de a prezenta dovezi ale abilității organizației cu privire la procesele de calitate, acestea fiind atestate în cadrul unui audit de certificare, prin îndeplinirea cerințelor standardului de referință vizat.

Calitatea a fost întotdeauna un lucru la care societatea s-a străduit să ajungă încă de pe timpul vechilor civilizații. Astfel, conceptul de ”calitate” pleca de la specificațiile pentru clădiri din Grecia antică până la egiptenii care au construit piramidele. Pentru menținerea unei calități a produselor, principiile regăsite astăzi în procesul modern de asigurare a calității, au devenit prima dată cunoscute de pe vremea existenței breslelor din Evul Mediu. Acestea erau formate pentru a crea un standard de calitate dictat de monarhi pentru anumite meserii, cum ar fi fierăria. Mărfurile erau apoi inspectate de alți maeștri de breaslă pentru a se asigura că membrii breslei mențin un standard de calitate. În plus, se consideră că persoanele nu puteau stăpâni în mod oficial o meserie până când nu au creat o capodoperă de o anumită calitate.

Revoluția industrială a dat startul ideologiei moderne a asigurării calității. În loc ca meșteșugarii calificați să se alăture breslelor pentru a-și câștiga existența, aceștia au fost nevoiți să lucreze în fabrici. Acest lucru s-a datorat metodelor prescrise de Frederick Winslow Taylor. Taylor a fost un inginer mecanic american ale cărui idei au transmis metodele de eficiență și productivitate în producție.

Din metodologiile managementului științific a rezultat activitatea lui Walter Shewhart, care, în anii 1930, a îmbunătățit sistemul pe care Taylor îl făcuse deja celebru. Shewhart era expert în calitate la Bell Labs și a văzut că există o nevoie tot mai mare de îmbunătățiri ale calității. El a introdus utilizarea metodei ”plan-do-study-act” (PDSA) în procesul de dezvoltare. Acest sistem a fost cel care a introdus pentru prima dată ciclurile pentru îmbunătățirea calității.

După cel de-al Doilea Război Mondial, generalul MacArthur a lucrat pentru a susține Japonia după înfrângerea acesteia. Cu ajutorul unui om pe nume W. Edwards Deming, se dorea a face din Japonia o forță industrială. Datorită activității sale, care a dus la creșterea eficienței și a calității în fabrici, Deming este considerat un erou în Japonia. Spre deosebire de metodele anterioare, acum era nevoie ca mai mult timp să fie alocat calității produselor, în loc de a se preocupa de costul total.

După devastarea provocată de război, Japonia avea nevoie de o modalitate de a-și reconstrui economia. Liderii de acolo au decis să se concentreze pe calitate, aducând experți americani precum Deming și inginerul Joseph Juran, care lucrase și la eșantionarea statistică în cadrul Western Electric.

Activitatea lui Deming și Juran a dus la o revoluție a calității în Japonia. În deceniile următoare, producătorii au continuat să perfecționeze metodele de management al calității, depășind inspecția pentru a se concentra pe strategii care încorporau, de asemenea, procesele și oamenii pentru un sistem de management al calității total.

Istoria sistemului de management al calității ISO 9001:2015 are originea în anii 1950, când departamentele guvernamentale din SUA și Marea Britanie au stabilit standarde pentru achizițiile militare. Marile organizații care aprovizionau agențiile de achiziții publice erau nevoite să respecte o varietate de cerințe de asigurare a calității pentru fiecare contract atribuit, ceea ce a determinat industria de apărare să adopte recunoașterea reciprocă a standardelor NATO AQAP, MIL-Q și Def Stan. BS5750 a fost primul standard specific "sistemului de management al calității" aplicabil întregii industrii și a fost publicat în 1979. Bazându-se pe succesul BS5750, standardul ISO 9001 a fost elaborat de Organizația Internațională de Standardizare (ISO) pentru a extinde domeniul de aplicare a managementului calității la un public internațional. Acesta a fost convenit și adoptat și publicat pentru prima dată în 1987.

ISO 9001 este un standard recunoscut la nivel internațional pentru sistemele de management al calității. Acesta face parte dintr-o familie globală de standarde (cunoscută sub numele de ISO 9000) care acoperă o serie de subiecte legate de asigurarea calității. ISO 9001:2015 a fost elaborat pentru a ajuta companiile să obțină recunoașterea managementului calității și să demonstreze acest lucru clienților lor. Standardele ISO 9001 sunt aplicabile oricărui tip de industrie și organizațiilor de toate dimensiunile și pot ajuta o organizație să furnizeze produse și servicii consecvente, ceea ce duce la satisfacția clienților, la respectarea reglementărilor și la îmbunătățirea continuă.
+ citeste mai mult

Certificare Europeană

certificare-europeana

Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale, însoțit de suplimentul descriptiv al competențelor dobândite. Pentru recunoașterea internațională a certificatelor obținute în România este necesară apostilarea (țări semnatare ale Convenției de la Haga) sau supralegalizarea (țări nesemnatarea ale Convenției de la Haga).

INFORMAȚII SUPLIMENTARE

Actele necesare pentru obținerea certificatului de absolvire A.N.C.:

  • Diplomă de licență / adeverință de absolvire (copie)
  • Act de identitate (copie)
  • Certificat de naștere (copie)
  • Certificat de căsătorie, în cazul schimbării numelui (copie)
  • Dovada plății

Detalii privind tematicile cursurilor, organizarea și desfășurarea programelor de perfecționare se pot obține de la:


Doamna Luiza Jitaru

Director programe de formare-APSAP

0788 124 567

DETALII TEHNICE

Cursul este în format audio-video, live, on-line și este necesar ca fiecare participant să:

1. Dețină un dispozitiv electronic de tip calculator sau telefon mobil, o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web)

2. Descarce aplicația Zoom pe dispozitivul de pe care se va accesa cursul on-line.


Aplicația Zoom este disponibilă (gratuit) printr-un simplu click mai jos:


Sistem de operare Windows

Sistem de operare MacOS

Telefon mobil cu sistem de operare Android

Telefon mobil cu sistem de operare IOS (iPhone)

certificat-absolvire-apsap autorizatie-apsap

CONTACTEAZĂ-NE

completând formularul de mai jos, vei fi apelat de un reprezentant al Centrului de Formare APSAP care îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie

DESCARCĂ OFERTA PDF

și află mai multe amănunte despre curs. Te poți înscrie și folosind formularul de înscriere din fișierul PDF!

    Pot fi de interes și următoarele cursuri Află care sunt cursurile din perioada următoare:
    Puteți achita în 3 RATE egale cu 0% dobândă dacă folosiți un card bancar REZERVĂ ACUM