Cursuri ON-LINE
Acreditate de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Prezentare video
Aflați mai multe despre cursurile se specializare cu cea mai mare căutare pe piața muncii din România. Cum se desfășoară cursurile? Ce veți primi la curs? Care sunt perspectivele după absolvirea unui program de specializare?
Curs Design Interior
Cod COR 343202
Aprofundați-vă pasiunea pentru decorațiuni și design de interior, participând la cursul online oferit de trei arhitecți cu pasiune și experiență recunoscută în domeniu.
Cursul oferă o introducere comprehensivă în principiile fundamentale ale designului de interior. Veți învăța despre echilibru, proporții, armonie și contrast, aplicând aceste concepte pentru a crea spații estetice și funcționale, prin intermediul lecțiilor video și sesiunilor de curs live.
LectoriLuiza-Antonia NECULA
Arhitect senior, membru al Ordinului Arhitecților din România, cu peste 15 ani experiență practică și fondatoare a companiei de arhitectură LOU Design
Otilia SORETE-ARBORE
Arhitect senior cu peste 15 ani experiență practică și co-fondator al companiei de arhitectură și design interior ATELIERO
3500
1790RON
/ Scutit TVA
48% REDUCERE
Cursul de Design Interior pentru începători, oferit online, este conceput pentru a vă introduce în lumea fascinantă a designului de spații interioare, chiar din confortul propriei locuințe. Acest curs oferă o bază solidă pentru oricine dorește să exploreze și să înțeleagă elementele esențiale ale designului de interior fără a necesita cunoștințe prealabile sau abilități tehnice avansate.
Veți învăța despre principiile fundamentale ale designului, precum echilibrul, proporțiile, armonia și contrastul, prin intermediul materialelor de studiu interactive, lecțiilor video și seminariilor web live. Veți descoperi cum să aplicați aceste principii pentru a crea spații estetice și funcționale.
Cursul va explora diferite stiluri de design de interior, de la clasic, la modern și contemporan, oferind o înțelegere aprofundată a influențelor istorice și culturale asupra designului.
Veți avea oportunitatea de a învăța despre diverse materiale și finisaje utilizate în designul de interior, precum lemnul, metalul, sticla și textilele și veți învăța cum să le selectați și să le combinați pentru a obține rezultatul dorit. De asemenea, cursul va acoperi aspectele practice ale decorării interioarelor, inclusiv alegerea culorilor, iluminarea și aranjarea mobilierului, toate predate prin module online accesibile.
Pe parcursul programului de curs, veți fi încurajați să vă dezvoltați creativitatea și gândirea critică, prin exerciții practice și proiecte de design. Veți învăța să creați mood-boards și să prezentați concepte de design într-un mod coerent și convingător. Toate aceste activități vor fi realizate prin platforme de colaborare online și prin sesiuni de curs LIVE, facilitând feedback-ul între lectori și colegi.
Curs Limba Engleză
Cod COR Competențe Lingvistice în Limba Engleză
Cursul de Limba Engleză (Autorizat) poate fi accesat chiar din confortul casei sau de la birou, din țară sau din străinătate. Accesul este facil, prin aplicația ZOOM, și sunt necesare doar o conexiune stabilă a Internetului, cameră web și microfon funcționale.
Cursul se adresează celor care doresc să comunice eficient în Limba Engleză, în mediul profesional, oferindu-vă tips & tricks și instrumente practice pentru a vă spori eficiența comunicării în Limba Engleză, în diverse contexte (întâlniri, apeluri, conferințe video) și în diverse activități profesionale (gestionare echipe, scriere e-mail-uri, creare și prezentare rapoarte, ședințe de business, etc.).
LectoriDiana-Antonia PAVEL
Senior Trainer certificat de British Council România și absolventă a ESOL Examinations a University of Cambridge
Cristina STOICA
Formator certificat, Traducător și Interpret pentru Limba Engleză, cu experiență de peste 16 ani în formarea profesională a adulților
2790
1190RON
/ Scutit TVA
57% REDUCERE
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Cursul de Limba Engleză (Autorizat) vă oferă know-how-ul pentru a deveni eficient
în comunicarea în Limba Engleză în cadrul organizației, prin folosirea expresiilor adecvate în mediul profesional, care vă vor ajuta la realizarea task-urilor specifice, precum: emails sending, memos writing, calls handling, video conferences organizing, meeting agendas and business meeting scheduling, reports creation, newsletters writing, business conferences planning, presenting a business idea and hotel booking or reservations.
Cursul de Limba Engleză (Autorizat) vă pune la dispoziție toate informațiile necesare pentru a îndeplini task-urile pe care le aveți de realizat. Oferindu-vă instrumente și resurse relevante, cursul vă va ajuta să vă dezvoltați profesional și să performați într-un mediu multi-cultural fără dificultăți. Prin platforma noastră interactivă veți aveți acces la materialele de învățare care vă vor ajuta să vă antrenați în orice moment al zilei, înainte sau după curs, și să vă consolidați cunoștințele dobândite.
Intenția Cursului de Limba Engleză (Autorizat) este de a vă familiariza cu competențele și abilitățile dezirabile în mediul profesional, de la nivelele A1/A2 până la B1/B2. Indiferent de nivelul de la care porniți, acest curs este conceput pentru a vă ajuta să progresați și să vă atingeți obiectivele de comunicare în limba engleză într-un mod eficient și structurat.
Curs Inspector în domeniul securității și sănătății în muncă
Cod COR 325723
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Cursul acoperă toate cerințele și responsabilitățile în domeniul sănătății și securității în muncă. Aspectele de legislație specifică sunt explicate pe înțelesul oricui și sunt completate cu foarte multe activități de natură practică pentru ca fiecare participant să poată asimila informația într-o manieră logică și în cel mai scurt timp.
LectoriProf. Univ. Dr. Radu Răzvan POPESCU
Avocat al Baroului București și Specialist Dreptul Muncii cu peste 15 ani experiență
Daniel NĂSTASE
Expert Legislația Muncii, Federația Națională a Sindicatelor din Cultură și Presă „CulturMedia”
1990
1390RON
/ Scutit TVA
30% REDUCERE
Orice organizație are obligația de a asigura securitatea și sănătatea lucrătorilor în toate aspectele legate de muncă. Angajatorii trebuie să ia măsurile necesare în vederea asigurării securității și sănătății lucrătorilor, prevenirii riscurilor profesionale, informării și instruirii lucrătorilor, asigurării cadrului organizațional și a mijloacelor necesare securității și sănătății în muncă. Acest set de responsabilități revine Inspectorului în domeniului securității și sănătății în muncă (SSM) desemnat de angajator. Acesta trebuie, în primul rând, să îndeplinească cerințele de pregătire în domeniul securității și sănătății în muncă printr-un certificat acreditat.
Domeniul vizează, în primul rând, grija față de afacerea proprie și față de partenerii. Cursul urmărește organizarea și realizarea activităților de prevenire și protecție, stabilirea semnalizării corespunzătoare de securitate și sănătate la locurile de muncă, stabilirea mijloacelor materiale și tehnice necesare securității și sănătății în muncă, realizarea evaluării riscurilor, instruirea lucrătorilor, dar și prevenirea accidentelor de muncă și a îmbolnăvirii profesionale. Participanții vor dobândi competențele necesare respectării prevederilor legale SSM și vor cunoaște inclusiv procedurile de oferire a primului ajutor și de evacuare conform planului în cazul unor posibile incidente.
Astfel, rolul unui Inspector SSM este esențial în activitatea oricărui angajator, în special pentru că bolile profesionale, accidentele de muncă și decesele la locul de muncă implică costuri economice ridicate.
Curs Manager de proiect
Cod COR 242101
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Un manager de proiect este, în primul rând, un profesionist în domeniul managementului. Managerul de proiect are, ca principale responsabilități, planificarea, execuția, implementarea și monitorizarea activităților din cadrul oricărei organizații. El se preocupă de controlul şi documentarea proiectului, dar şi de gestionarea acestuia în toate etapele. Managerii de proiect sunt cei care rezolvă si răspund provocărilor de orice fel, cu responsabilitate, profesionalism şi eficiență. Orice expert din domeniul managementului de proiect trebuie să dețină cunoștințe temeinice şi capacitatea de auto-organizare. Abilitatea de a evalua rațional riscul generat de realizarea unui proiect reprezintă o condiție de bază a unui bun manager de proiect, iar, pe lângă acestea, managerul trebuie să dețină cunoștințe în domeniile: finanțelor, marketingului, precum şi capacitatea de a motiva membrii echipei de proiect.
LectoriConf. Univ. Dr. Cristian MARINAȘ
Manager de Proiect cu peste 17 ani experiență, Catedra de Management - Academia de Studii Economice București
Ion MEȚIU
Manager de Proiect, Antreprenor, Trainer și Expert în utilizarea tehnologiei informației cu peste 20 ani de experiență practică
2190
1290RON
/ Scutit TVA
41% REDUCERE
Rolul unui Manager de proiect este acela de a asigura succesul proiectului pe care îl conduce. Pornind de la faza de inițiere, în care evaluează dacă proiectul este realizabil, până în zona de planificare, implementare, monitorizare și chiar încheiere a proiectului, rolul managerului de proiect este crucial. În acest sens, cursul vizează oferirea de informații teoretice referitoare la domeniu, dar mai ales practice, prin familiarizarea cu cele mai importante instrumente utilizate de managerii de proiect: analiza SWOT, graficul Gantt, structura de descompunere a lucrărilor (WBS), diagrama Ishikawa, bugetul proiectului, acordul de parteneriat, ș.a.
Programul urmărește dezvoltarea cunoștințelor și abilităților, prin abordarea unor tematici precum ciclul de viață al proiectului, etape în derularea unui proiect, analiza cauzelor problemelor, planificarea proiectului, managementul riscurilor, managementul timpului, evaluarea performanțelor echipei de proiect și închiderea proiectului.
Astfel, managerul de proiect are, ca principale responsabilități, planificarea, execuția, implementarea și monitorizarea activităților din cadrul oricărei organizații. El se preocupă de controlul şi documentarea proiectului, dar şi de gestionarea acestuia în toate etapele. Abilitatea de a evalua rațional riscul generat de realizarea unui proiect definește, de asemenea, un manager de proiect profesionist. Așadar, administrarea unui proiect combină metode de organizare, planificare şi control. Planificarea activităților, gestionarea resurselor, managementul echipelor și competențele de leadership sunt caracteristici imperative ale unui manager de proiect operativ pe care fiecare participant le va stăpâni până la absolvirea cursului.
Curs Contabil
Cod COR 331302
Acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Cursul oferă o abordare practică, ușor de înțeles atât pentru acei cursanți care au experiență în domeniu, cât și pentru cei care sunt la început de drum. Programul de formare vizează întocmirea documentelor contabile, a balanței de verificare, realizarea calculelor specifice (T.V.A., impozit), completarea registrelor contabile, utilizarea soft-ului SAGA, prin aplicații practice și studii de caz.
LectoriEc. Mădălina FRUNZĂ
Expert Contabil, membru C.E.C.C.A.R, Consultant Fiscal, membru în Camera Consultanților Fiscali, cu o experiență de peste 20 ani în domeniul contabilității private
Petre CRIȘAN
Specialist Ministerul Finanțelor Publice, cu peste 20 de ani experiență practică în domeniul contabilității - Direcţia de Metodologie Contabilă
2190
1290RON
/ Scutit TVA
41% REDUCERE
Cursul autorizat de Contabil oferă participanților o abordare 100% practică, cu privire la toate operațiunile contabile de bază. Cursul se adresează absolvenților de studii medii sau superioare care își doresc să se angajeze în funcția de Contabil sau să efectueze activități specifice domeniului financiar-contabil în orice tip de organizație.
Programul urmărește dezvoltarea cunoștințelor și abilităților de elaborare, completare și gestionare a documentelor contabile de bază, precum facturi, chitanțe, dispoziții de plată de încasare, ordine de plată, pontaje, state plată salarii, ș.a. Totodată, participanții la acest curs vor fi capabili să remedieze posibile erori, să analizeze documentele contabile, să înțeleagă planul de conturi general, să efectueze calcule specifice și să completeze registrele contabile (registrul de evidență fiscală, registrul inventar, registrul jurnal, registrul de bancă, raport de gestiune, etc.).
Utilizarea programului contabil Saga Software ocupă un rol important în tematica abordată, fiind urmărite generarea din softul de contabilitate a celor mai uzuale declarații fiscale (100, 101, 300) și interpretarea informației contabile rezultată din documentele de sinteză (balanță/bilanț). Astfel, la finalul cursului de Contabil, participanții vor ști să interpreteze corect baza legală cu privire la documentele contabile, vor înțelege modul de efectuare a analizei contabile și vor dobândi competențele necesare utilizării programului de contabilitate SAGA Software pentru generarea documentelor contabile.
Curs Expert Achiziții Publice
Cod COR 242116
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Aplicația SEAP, legislația achizițiilor publice și studii de caz. Curs destinat atât operatorilor economici, cât și autorităților contractante, prin care cursanții vor dobândi competențe teoretice legate de legislația actualizată, și vor parcurge aplicații practice pentru a utiliza cu succes platforma SEAP.
LectoriIonela FLORICEL
Senior Consultant Achiziții Publice, peste 20 ani experiență în domeniu – practician
Ioana GHIȚĂ
Senior Consultant Achiziții Publice, peste 20 ani experiență în domeniu – practician
1990
1390RON
/ Scutit TVA
30% REDUCERE
Un curs 100% practic, unde legislația specifică este explicată pe înțelesul tuturor participanților, folosind exemple practice. Participanții vor avea posibilitatea de a aplica toate conceptele teoretice învățate in cadrul unor sarcini concrete/practice inclusiv în aplicația electronică SEAP, atât din perspectiva operatorilor economici cât și a autorităților contractante. Sunt experimentate tehnici eficiente pentru elaborarea documentelor specifice achizițiilor publice, înțelegerea procesului de evaluare, derularea relațiilor comerciale, raportare, recepție, închiderea procedurilor.
Efectiv, ocupația de expert achiziții publice se adresează persoanelor care vor să planifice, pregătescă, deruleaze și să evalueaze achizițiile publice efectuate de autoritățile sau entitățile contractante. Un expert în achiziții publice își desfășoară activitatea cu respectarea normelor legale în vigoare în domeniul achizițiilor publice, precum și a standardelor etice și de integritate, în scopul realizării obiectivelor strategice. Ţinând cont de dinamica schimbărilor legislaţiei aplicabile şi a completărilor acesteia, expertul în achiziţii publice oferă toate informaţiile necesare actualizării bazelor de date legislative, specifice activităţilor desfăşurate de autoritatea contractantă.
Totodată, expertul în achiziții publice este un profesionist care coordonează sau, după caz, acordă consultanță cu privire la planificarea, monitorizarea și evaluarea portofoliului achizițiilor publice.
Curs Inspector / Referent Resurse Umane și REVISAL
Cod COR 333304
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Cursul cuprinde: cadrul legislativ actualizat și prezentat într-o manieră interactivă și ușor de înțeles, o serie de aplicații practice, spețe concrete din activitatea inspectorului de resurse umane, recrutarea, gestionarea timpului de muncă și odihnă, redactarea documentelor specifice, salarizarea angajaților și programul de evidență a salariaților REVISAL. Indiferent de activitățile desfășurate, fie că vorbim despre recrutare, gestionarea timpului de muncă și de odihnă, evidența beneficiilor extra-salariale, redactarea documentelor specifice, transmiterea lor în sistemul informatic al Inspecției Muncii sau reprezentarea angajatorului în relația cu instituțiile statului, eficiența Inspectorului de resurse umane depinde în mare măsură de capacitatea acestuia de a exploata corespunzător resursele informatice pe care le deține.
LectoriProf. Univ. Dr. Radu Răzvan POPESCU
Avocat al Baroului București și Specialist Dreptul Muncii cu peste 15 ani experiență
Daniel NĂSTASE
Expert Legislația Muncii, Federația Națională a Sindicatelor din Cultură și Presă „CulturMedia”
2190
1190RON
/ Scutit TVA
45% REDUCERE
Gestionarea relațiilor de muncă presupune, pe lângă o cunoaștere temeinică a legislației incidente și a Codului Muncii, instrumentul de reglementare a raporturilor de muncă, aplicarea și adaptarea dispozițiilor legale, în funcție de specificul activității societății publice sau private.
Eficiența unui inspector de resurse umane depinde în cea mai mare măsură de capacitatea acestuia de a exploata eficient resursele pe care le deține. Cursul online de Inspector/ Referent Resurse Umane oferă participanților cunoștințe ample referitoare la cadrul legislativ în domeniu, la gestionarea resursei umane în ansamblu, la modalitățile de redactare a documentelor specifice, transmiterea lor în sistemul informatic al Inspecției Muncii (REVISAL) și reprezentarea angajatorului în relația cu instituțiile statului.
Rolul unui Inspector Resurse Umane este deosebit de important în orice tip de organizație, deoarece este persoana care cunoaște toate procedurile de gestionare a personalului, de la întocmirea contractului individual (CIM) sau colectiv de muncă (CCM), la organizarea muncii, calcularea beneficiilor salariale și comunicarea dintre management și angajați, în vederea menținerii unui climat organizațional pozitiv.
Totodată, un bun inspector de resurse umane este cel care se asigură că satisfacția angajaților la locul de muncă este la un nivel ridicat, benefic dezvoltării companiei și obținerii celor mai bune rezultate.
Curs Expert accesare fonduri structurale şi de coeziune Europene
Cod COR 242213
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Curs Autorizat, ONLINE, obligatoriu pentru proiectele finanțate din fondurile Europene și a programelor: Start-Up Nation, Start-Up Diaspora, Femeia Antreprenor și în activitățile de consultanță în antreprenoriat. Acest curs oferă o călătorie educativă care începe cu motivarea de a deveni antreprenor și continuă cu analiza ideii de afaceri, culminând cu elaborarea unui plan de afaceri concret
LectoriProf. Univ. Dr. Răzvan Cătălin DOBREA
Expert Independent și Evaluator de Proiecte Europene cu peste 20 de ani experiență în domeniu, Academia de Studii Economice din București
Conf. Univ. Dr. Cristian MARINAȘ
Evaluator și Consultant în Scrierea și Implementarea Proiectelor cu Finanțare Europeană cu peste 20 de ani experiență în domeniu
2190
1190RON
/ Scutit TVA
45% REDUCERE
Programul Expert Accesare Fonduri Europene este un curs practic, aplicat, susținut de 2 lectori evaluatori de proiecte cu experiență de peste 20 ani în managementul, aprobarea și derularea proiectelor cu finanțare externă.
Participanții la acest curs online își vor dezvolta capacitatea de a identifica sursele de finanțare din cadrul programelor europene și se vor familiariza cu documentele de referință pentru realizarea unei cereri de finanțare, precum ghidul solicitantului și grila de evaluare. Totodată, aplicația MySMIS ocupă un rol central în programa pe care cursanții o vor parcurge alături de formatorii acestui curs. Fiind urmărită dezvoltarea cunoștințelor referitoare la accesarea fondurilor externe, participanții vor primi un suport de curs cuprinzător și actualizat, care conține legislația în vigoare, dar și regulamentele publicate de autoritățile finanțatoare. Astfel, în vederea dezvoltării abilităților de bază, participanților le vor fi puse la dispoziție exemple de bună practică, situații concrete și spețe cu care s-au confruntat lectorii propuși.
Cursul este un program esențial în pregătirea tuturor celor care doresc să acceseze sau să implementeze proiecte europene. Pentru a-și îndeplini rolul într-un mod profesionist, experții în accesarea fondurilor europene trebuie să fie capabili să se documenteze în vederea elaborării propunerilor de proiecte și să stabilească parteneriate, pentru a îndeplini obiectivele beneficiarului, respectând totodată legislația în vigoare la nivel național și european.
Cursul se adresează tuturor persoanelor din mediul privat sau public, indiferent dacă sunt angajate sau nu, care doresc să își desfășoare activitatea în domeniul vast și provocator al accesării fondurilor externe și dezvoltării proiectelor.
Curs cadru tehnic în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor (P.S.I.)
Cod COR 541902
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Cursul acoperă toate cerințele și responsabilitățile în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor. Aspectele de legislație specifică sunt explicate pe înțelesul oricui și sunt completate cu foarte multe activități de natură practică pentru ca fiecare participant să poată asimila informația într-o manieră logică și în cel mai scurt timp.
LectoriColonel Laurențiu-Marian GRIGORAȘ
Specialist în domeniul Prevenirii și Stingerii Incendiilor, fost Comandant al Grupului Special de Salvatori în cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență București-Ilfov
Colonel Ionuț-Daniel DĂNĂILĂ
Specialist în domeniul Prevenirii și Stingerii Incendiilor în cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență
1890
1190RON
/ Scutit TVA
37% REDUCERE
Cursul este desfășurat în conformitate cu programa cadru emisă de Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (I.G.S.U.) și este un curs practic și interactiv, unde legislația specifică este explicată pe înțelesul tuturor participanților, astfel încât, după absolvire, aceștia să dețină cunoștințele generale teoretice și practice în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor.
Absolventul va asigura planificarea, organizarea, monitorizarea și controlul activității de prevenire și stingere a incendiilor în cadrul obiectivului unde este angajat și va acorda sprijinul necesar, îndrumarea și asistența tehnică de specialitate necesară.
După absolvirea cursului, participanții vor deține cunoștințele și competențele necesare pentru a putea asigura întocmirea, elaborarea, actualizarea și avizarea documentelor specifice și a actelor de autoritate privind apărarea împotriva incendiilor.
Persoana angajată drept cadru tehnic sau persoana de specialitate cu atribuții în domeniul apărării împotriva incendiilor este profesionistul din cadrul autorității, instituției sau operatorului economic, care se va ocupa de organizarea apărării împotriva incendiilor la locurile de muncă, dar și de organizarea activității de instruire a lucrătorilor în domeniul situațiilor de urgență.
Curs Competențe Digitale
Competențe digitale cheie
Cursul de Competențe Digitale este special conceput pentru a vă perfecționa în utilizarea pachetului Microsoft Office, într-un format interactiv și accesibil de la distanță, prin aplicația Zoom.
Ideal pentru începători, cursul începe cu o introducere în utilizarea tehnologiei informației în practică, apoi va fi prezentată aplicația Excel, noțiuni de bază, necesare pentru cei care nu au utilizat anterior programul.
Progresiv, vor fi prezentate aplicațiile Word și PowerPoint, iar cursul va avansa spre lecții tot mai complexe, astfel încât participanții să ajungă la nivelul de utilizator avansat.
LectoriIon MEȚIU
Expert în Microsoft Office, având competențe avansate în Excel, PowerPoint și Word, Formator cu o experiență impresionantă de peste 20 de ani în utilizarea tehnologiei informației
Verginica HULPOI
Senior Trainer Microsoft Office, formator certificat de competențe digitale cu peste 15 ani de experiență în sectorul financiar-bancar, specialist în analiza bazelor de date utilizând Microsoft Excel
1990
1190RON
/ Scutit TVA
40% REDUCERE
Cursul de Competențe digitale vă ghidează în lumea tehnologiei informației utilizată în practica de zi cu zi. Vom desluși împreună tainele celor mai utilizate instrumentele de lucru: Word, Excel, PowerPoint, parte a suitei Microsoft Office. Cursul vă propune o experiență practică, aplicată, care să vă ajute în dobândirea abilităților necesare pentru a lucra eficient cu instrumentele mai sus menționate, esențiale în mediul profesional și personal.
În cadrul cursului veți beneficia de asistență pas cu pas, dar și de o abordare bazată pe practică, deoarece fiecare concept teoretic va fi imediat aplicat prin rezolvarea unor exerciții. Veți observa singuri progresul înregistrat și veți fi ghidați de către lectori experimentați în lămurirea tuturor neclarităților..
Pachetul Microsoft Office este unul dintre cele mai utilizate instrumente în mediul profesional, iar cursul vă va ajuta să vă dezvoltați abilitățile necesare pentru a lucra eficient, profesionist, cu aceste aplicații. Astfel, veți avea parte de oportunități noi, de uși deschise, pentru că trăim într-o lume continuu digitalizată și tehnologizată, căreia trebuie să îi ținem pasul.
La finalul cursului, în urma examenului, veți primi Certificatul de Absolvire acreditat de Ministerele Muncii și Educației, recunoscut la nivel național și internațional, care va atesta competențele însușite.
Curs Responsabil cu Protecția Datelor cu Caracter Personal
Cod COR 242231
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Accesul participanților la cursul interactiv este facilitată de aplicația ZOOM, nefiind necesare deplasările. Cursul online conține aplicații practice și modele de documente obligatorii pentru orice organizație. Prin vasta experiență a trainerilor de prestigiu, cursanții vor învăța prin aplicații practice să interpreteze corect Regulamentul GDPR. La absolvire, fiecare cursant va cunoaște și va putea implementa la nivelul unei organizații politicile și documentele specifice solicitate de Regulament.
LectoriProf. Univ. Dr. Augustin FUEREA
Specialist drept european și legislație internațională. Implicat în activitatea de aderare a României la Consiliul Europei, NATO şi Uniunea Europeană, raportor de țară pe problematica G.D.P.R.
Andrei CONONOV
Consilier Juridic, Auditor și Consultant în implementarea G.D.P.R.
1990
1290RON
/ Scutit TVA
35% REDUCERE
Cursul pregătește participanții să implementeze responsabil Regulamentul General de Protecție a Datelor cu Caracter Personal (GDPR) în cadrul oricărei organizații, în calitate de Data Protection Officer (DPO).
Responsabilitățile și competențele unui Data Protection Officer (DPO) sau Responsabil GDPR constau în informarea entității publice sau private cu privire la drepturile și obligațiile în domeniul protecției datelor, monitorizarea modalității prin care entitatea respectă legislația în vigoare, emiterea de recomandări și gestionarea relației cu autoritatea de supraveghere.
Programa abordează subiecte precum legislația europeană și națională, principiile prelucrării datelor cu caracter personal, drepturile și obligațiile organizațiilor, asigurarea protecției datelor, organizarea și implementarea securității informațiilor, transferul datelor la nivel internațional, dar și gestionarea relației cu Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Vor fi, de asemenea, clarificate noțiuni precum: prelucrare date, operator, profilare, pseudonimizare, consimțământ, scop legitim, notă de informare, registru de prelucrare, persoană vizată sau breșă de securitate.
La finalul cursului, participanții vor deține cunoștințele de specialitate, vor cunoaște practicile privind protecția datelor și vor putea asigura asistență în monitorizarea conformității GDPR în cadrul oricărei organizații.
Curs Auditor Intern în Sectorul Public
Cod COR 241306
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Accesul participanților la cursul interactiv este facilitată de aplicația ZOOM, nefiind necesare deplasările. În cadrul întâlnirilor online cu lectorii, cursanții vor aprofunda materia din domeniul auditului intern și își vor dezvolta abilitățile necesare pentru a pregăti și desfășura activități specifice, într-un mod eficient și profesionist.
Participanții acestui program de formare profesională vor dobândi cunoștințe cu privire la funcțiile auditului intern, standardele internaționale de audit intern, Normele metodologice privind exercitarea funcției, modalitatea de planificare a activității de audit intern, dar și metodologia de derulare a misiunilor de audit intern. Raportarea anuală a activității de audit intern sau Programul de asigurare și îmbunătățire a calității activității de audit intern sunt doar câteva subiecte care vor fi, de asemenea, abordate în cadrul cursului.
Așadar, cursul se adresează și este destinat persoanelor implicate în auditarea, întreținerea sau supravegherea unui sistem de management și celor care sunt la începutul carierei de auditor intern sau celor care, pur și simplu, doresc să-și consolideze cunoștințele existente, indiferent de sectorul din care fac parte – public sau privat.
LectoriDumitru Cătălin PETRESCU
Șef al Biroului de Audit Intern în cadrul Curții de Conturi a României, lector și formator cu aptitudini remarcabile
Prof. Univ. Dr. Aurelia ȘTEFĂNESCU
Profesor Universitar Doctor în cadrul Departamentului Contabilitate și Audit, Coordonator doctorat la Școala Doctorală de Contabilitate din cadrul Academiei de Studii Economice din București
1890
1190RON
/ Scutit TVA
37% REDUCERE
Un curs practic, unde noțiunile teoretice sunt explicate pe înțelesul tuturor, folosind exemple concrete, ușor de aplicat în practică. Participanții vor aplica toate conceptele teoretice acumulate în cadrul cursului și vor experimenta tehnici eficiente pentru elaborarea documentelor specifice auditului intern.
Sarcina principală a unui auditor intern este aceea de a identifica problemele și de a le corecta înainte ca acestea să fie descoperite în timpul unui audit extern, realizat de o entitate externă sau de agenții de reglementare. Astfel, auditorul intern ajută organizația din care face parte să își atingă obiectivele, evaluând printr-o abordare sistematică și metodică procesele de management al riscurilor și de control, oferind propuneri pentru a le consolida eficacitatea. Auditorul intern respectă prevederile Codului privind conduita etică a auditorului intern și buna practică internațională în domeniu.
Ocupația de auditor intern descrie un profesionist instruit, angajat de companii pentru a furniza evaluări independente și obiective privind activitățile financiare și operaționale de afaceri, inclusiv guvernanța corporativă. Rolul unui auditor intern este de a se asigura că organizațiile respectă legile și reglementările, urmează procedurile adecvate și funcționează cât mai eficient posibil. Principalele competențe ale unui auditor intern sunt: gândirea critică, atenția la detalii, capacitatea de a lucra independent, comunicarea, dar mai ales stăpânirea cunoștințelor specifice domeniului.
Auditul intern este văzut ca o modalitate eficientă de a corecta rapid deficiențele, de a menține o bună reputație și de a preveni risipa resurselor financiare. Rapoartele depuse de auditorii interni pot ajuta companiile să prospere și să opereze la eficiență maximă. Din acest motiv, mulți manageri văd rolul unui auditor intern ca o cheltuială necesară.
Curs Public Speaking – Formator
Cod COR 242401
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Un curs revelator susținut de unul dintre cei mai buni speakeri și traineri din România. Veți reuși prin metode inovatoare și exerciții practice, să vă dezvoltați abilitățile personale și profesionale pentru a proiecta și livra un curs de impact. Vă veți îmbunătăți semnificativ abilitățile de public speaker, și veți aplica cu succes tehnicile învățate în fața oricărui auditoriu. Exerciții practice, care dezvoltă abilitățile personale și profesionale pentru a proiecta și livra un curs de impact. Tehnici de vorbire în public, gestionarea conflictelor și dezvoltarea lucrului în echipă.
LectoriIon MEȚIU
Specialist Comunicare Publică și Trainer, cu peste 20 ani experiență, NLP – Master Global Standards for Neuro-Linguistic Programming, business & personal coach, facilitator, trainer, consilier pentru dezvoltare personală
Andreea RĂDUȚ
Specialist Comunicare și Formator cu peste 18 ani experiență, consultant în business, mentor, expert în accesarea de finanțări nerambursabile și în implementarea de proiecte cu finanțare europeană
2190
1190RON
/ Scutit TVA
45% REDUCERE
Imaginați-vă cum ar fi nu doar să puteți acapara orice public prin discursul dumneavoastră, ci să puteți deveni acea sursă de inspirație care schimbă vieți!
Sunteți un întreg univers deja. Tot ceea ce aveți nevoie pentru a străluci sunt instrumentele potrivite pentru a scoate soarele la iveală!
Un bun comunicator poate cuceri lumea doar vorbind. Atunci când vorbiți în public se pot întâmpla două lucruri: să deveniți un lider sau să fiți discreditat.
Dacă aveți frica de a vorbi în public, vă simțiți nesigur(ă) sau simțiți că încă nu aveți impactul pe care l-ați dori atunci când le vorbiți oamenilor, acest curs vă va aduce schimbarea de care aveți nevoie ca să fiți valorificați și apreciați ca un adevărat lider.
Cursul vă va oferi acele instrumente pentru a vă atinge potențialul maxim, pentru a ține discursuri convingătoare și de impact, a putea forma oameni într-un anumit domeniu și a-i ajuta să fie cei mai buni și instrumente pentru a fi un lider și o inspirație pentru oricine vă urmărește.
Cursul urmărește dezvoltarea abilităților necesare obținerii competențelor de public speaker-formator-trainer, atât în sala de curs, cât și în mediul online, prin utilizarea platformei Zoom. Structura programului de specializare, abordarea modernă și flexibilă, precum și tehnicile de formare permanent actualizate cu tendințele internaționale, vă vor oferi un program eficient, plin de momente revelatoare, de auto-descoperire și de conștientizare a unui potențial valoros, necesar oricărui trainer/ vorbitor de succes.
Curs Manager al Sistemelor de Management al Calității
Cod COR 242114
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Obiectivul principal al cursului este formarea de profesioniști în domeniul sistemelor de management al calității, capabili de gestionarea și eficientizarea proceselor de calitate în cadrul organizațiilor, prin adoptarea celor mai noi tehnici și instrumente de măsurare a calității. Cursul este destinat atât persoanelor care se ocupă de sistemele de management al calității și care doresc să-și dezvolte cariera către nivelul de management al sistemelor de calitate, odată cu îmbunătățirea practicilor și cunoștințelor în cadrul unei arii aflate într-o continuă evoluție, cât și absolvenților de facultate care doresc să se specializeze și să urmeze o profesie în domeniul sistemelor de management al calității.
LectoriConf. Univ. Dr. Ruxandra BOGHIAN
Expert în Sistemul de Management al Calității pentru întreprinderi publice și private cu peste 10 ani experiență practică, lector și cercetător științific în cadrul Academiei de Studii Economice din București
Auditor Rodica VASILOAE
Expert, auditor și consultant tehnic în domeniul managementului sistemelor de calitate cu peste 30 ani experiență practică
2190
1190RON
/ Scutit TVA
45% REDUCERE
Cursul Manager al sistemelor de management al calității face parte din categoria programelor de instruire dinamice și elaborate în ceea ce privește organizarea proceselor de calitate. În cadrul acestui curs, participanții își vor însuși cunoștințele, metodele, tehnicile și instrumentele necesare pentru crearea un sistem de management al calității orientat către nevoile și cerințele clienților, prin dezvoltarea de produse și servicii de calitate. Totodată, în cadrul întâlnirilor, cursanții vor învăța care sunt atribuțiile specifice unui manager al sistemelor de management al calității și cum să aplice principiile managementului calității în activitățile curente, astfel încât să poată coordona activitățile organizației în scopul îmbunătățirii continue a proceselor organizației.
Rolul acestui curs este, pe de-o parte, de a forma angajați în domeniul calității, care să poată analiza cauzele de bază ale deficiențelor și să poată propune soluții practice pentru îmbunătățirea proceselor, iar pe de altă parte, de a corela interesele angajaților și angajatorilor cu obiectivele strategice de calitate ale organizației.
Managerul sistemului de management al calității păstrează în mod continuu legătura cu departamentele organizației, stabilește obiectivele de calitate și operaționale, și determină dacă planul de acțiune propus îndeplinește indicatorii de performanță stabiliți.
Curs Marketing Digital. Specialist Social Media
Certificat obținut: Competențe digitale cheie
Accesul participanților la curs este facilitat de aplicația ZOOM, nefiind necesare deplasările. Cursul de Marketing Digital. Specialist Social Media asigură dobândirea de cunoștințe și competențe de bază, necesare dezvoltării unei strategii de social media pentru orice tip de companie prezentă în mediul online.
Cursul este o soluție reală pentru toți cei care vor să înțeleagă cum ajută rețelele sociale la promovarea și creșterea vânzărilor unui brand, a unei afaceri mici sau a unui magazin online, pornind de la 100 sfaturi utile despre cum să creezi postări organice eficiente, o strategie digitală de brand și o campanie de promovare, până la înțelegerea modului în care funcționează și afișează algoritmii.
LectoriMirela SECAN
Mentor, Coach și Trainer de Marketing și Comunicare, cu peste 15 ani de experiență în marketing offline/online și comunicare, și peste 25 ani experiență în mass-media, de la TV la presă scrisă. Trainer cu 1500+ cursanți pentru programele de social media și marketing digital. Absolventă a 10+ cursuri de specializare recunoscute național și internațional.
Oana ACHIM
Expert SEO cu o experiență de peste 15 ani, atât în agenții de profil, cât și lucrând pentru proiecte specifice de e-commerce, SAAS și conținut
1890
1290RON
/ Scutit TVA
31% REDUCERE
Cursul de Marketing Digital. Specialist Social Media este o soluție pentru toți cei care vor să înțeleagă cum ajută rețelele sociale la promovarea și creșterea vânzărilor unui brand, a unei afaceri mici sau a unui magazin online, pornind de la 100 sfaturi utile despre cum să creezi postări organice eficiente, o strategie digitală de brand și o campanie de promovare, până la înțelegerea modului în care funcționează și afișează algoritmii.
Având în vedere faptul că Social Media este un instrument esențial de comunicare astăzi, acest curs este potrivit tuturor categoriilor de vârstă și nu contează domeniul sau nivelul de pregătire al cursanților. Ce tip de conținut să creezi ca să funcționeze postările mai bine, când și unde să postezi, cum îți descoperi audiența și clientul ideal, care sunt punctele tari și punctele slabe sau cum să te adaptezi oportunităților și amenințărilor din exterior, cum setezi o campanie de Facebook Ads/Instagram Ads ca să aibă rezultate mai bune, dar și multe alte recomandări practice și informații relevante, aflați participând la cursul de Marketing Digital. Specialist Social Media!
Funcționarea rețelelor sociale are la bază aceleași principii. Nu sunt lucruri complicate și veți afla la curs cât de mult veți reuși să vă simplificați viața, fie că sunteți sau vreți să fiți Specialist social media pentru branduri care au nevoie de expunere online, fie că vreți să creșteți o afacere de familie, fie că doriți să vă dezvoltați la nivel personal sau pentru că, din perspectiva de freelancer, puteți avea un job suplimentar.
La curs veți învăța să realizați, de la zero, o strategie de social media și veți afla cum puteți seta corect o campanie în Meta Business Suite pe Facebook Ads sau Instagram Ads. Multe alte informații utile vor ajunge către voi și vă vor lumina zilele de curs.
Curs Expert Legislația Muncii
Cod COR 242220
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale (240 de ore)
Codul muncii stabilește că experții în legislația muncii sunt cei care pot coordona serviciile externe specializate în resurse umane, precum și cei care pot efectua concilierea pentru soluționarea unui conflict de muncă, alături de avocați sau mediatorii specializați în legislația muncii. Încheierea, modificarea, încetarea raporturilor de muncă depind de obținerea calității de expert legislația muncii.
LectoriProf. Univ. Dr. Radu Răzvan POPESCU
Avocat al Baroului București și Specialist Dreptul Muncii cu peste 15 ani experiență
Daniel NĂSTASE
Expert Legislația Muncii, Federația Națională a Sindicatelor din Cultură și Presă „CulturMedia”
2790
1390RON
/ Scutit TVA
50% REDUCERE
Programul de specializare vine odată cu modificarea Codului Muncii prin Legea nr. 213 din 2020. Începând cu data de 30 septembrie 2020: încheierea, modificarea, încetarea raporturilor de muncă și gestionarea resurselor umane depind de obținerea calității de expert legislația muncii. Activitățile desfășurate de un expert în legislația muncii presupun o cunoaștere temeinică nu doar a legislației muncii, ci și deținerea de competențe legale referitoare la interpretarea și aplicarea dreptului muncii, în mod special, ceea ce duce la concluzia că un expert în legislația muncii, care este și coordonator al serviciului care asigură consilierea pe probleme ce țin de legislația muncii, nu poate fi decât un jurist – o persoană care stăpânește dreptul material și dreptul procesual.
Tematica cursului cuprinde printre altele: negocierea și încheierea CIM, clauze esențiale și specifice ale CIM, încetarea CIM – de drept, prin acord, concedierea și demisia, jurisprudența relevantă, normarea muncii, telemunca, formele de salarizare, contractul colectiv de muncă, soluționarea conflictelor de muncă, răspunderea salariaților, etc.
Curs SEO Specialist – Optimizare pentru Motoarele de Căutare
Certificat obținut: Competențe digitale cheie
Accesul participanților la curs este facilitat de aplicația ZOOM, nefiind necesare deplasările. Cursul de SEO include noțiuni teoretice, necesare oricărui specialist SEO, dar și exerciții practice și studii de caz, pentru a dezvolta competențele și cunoștințele necesare în activitățile zilnice din domeniul inovativ Search Engine Optimization.
LectoriOana ACHIM
Expert SEO cu o experiență de peste 15 ani, atât în agenții de profil, cât și în proiecte specifice de e-commerce, SAAS și conținut. "Visez cuvinte cheie, iar un URL urât mă poate face să nu cumpăr o rochie frumoasă. A lucrat cu rezultate bănoase pentru site-uri de care a auzit și bunica (eMAG.ro), fie ele de eCommerce, SaaS sau conținut. Și îmi place să scriu. Mult. Așa că a venit momentul să îți arăt că SEO nu e nici plictisitor, nici depășit."
Mirela SECAN
Manager de Marketing, cu peste 15 ani de experiență în marketing online și comunicare
1890
1090RON
/ Scutit TVA
42% REDUCERE
Sarcina principală a unui specialist SEO este de a atrage cât mai mult trafic organic, adică trafic neplătit, din paginile de rezultate ale motoarelor de căutare, relevant pentru site-urile pe care le optimizează. Desfășurând aceasta activitate, Specialistul SEO este o verigă între departamente, pe care le ajută să se coordoneze pentru atingerea potențialului maxim al companiei.
Persoanele implicate în realizarea ofertelor de produse sau servicii și cele implicate în realizarea conținutului vor ține cont de recomandările specialistului SEO, iar cei responsabili de bazele de date îi vor furniza informații relevante pentru crearea strategiei adecvate. Astfel, rolul Specialistului SEO este unul complex și necesită inclusiv cunoștințe sau abilități tehnice. Oportunitățile profesionale pentru un astfel de specialist sunt numeroase și diverse, mai ales în prezent, când domeniul este la mare căutare.
Specialistul SEO poate alege să lucreze independent, ca freelancer, să lucreze intern pentru un website sau un grup de website-uri sau să lucreze în cadrul unei agenții specializate. De asemenea, el poate alege să lucreze pentru site-uri de e-commerce, de știri, de servicii sau din orice domeniu de interes.
Nici oportunitățile de a lucra pentru clienți externi nu sunt de neglijat.
Cunoștințele preliminare în domeniul online nu sunt necesare. Cursul va aborda noțiunile cele mai simple, construind până la cel mai înalt nivel de practică SEO.
Curs Competențe Antreprenoriale și Educație Financiară
Competențe cheie
Acest curs online autorizat este conceput pentru a oferi antreprenorilor abilitățile și cunoștințele esențiale necesare pentru a lansa și a gestiona cu succes o afacere. Cursul acoperă o gamă largă de subiecte, de la dezvoltarea unui plan de afaceri și strategii de marketing până la gestionarea financiară și leadership.
Participanții vor avea acces la resurse multimedia, studii de caz, sesiuni live cu întrebări și răspunsuri precum și suport continuu din partea formatorilor, inclusiv dupa finalizarea cursului.
LectoriAndreea RĂDUȚ
Antreprenor și Trainer cu peste 16 ani experiență, consultant în business, mentor, expert în accesarea de finanțări nerambursabile și în implementarea de proiecte cu finanțare europeană
Ion MEȚIU
Manager de Proiect, Antreprenor, Trainer și Expert în utilizarea tehnologiei informației cu peste 20 ani de experiență practică
2190
1090RON
/ Scutit TVA
50% REDUCERE
Pe parcursul programului de curs care vizează dezvoltarea Competenței Antreprenoriale, participanții vor învăța despre importanța pregătirii, analizei și planificării în etapele inițiale ale afacerii. Un element distinctiv al acestui curs este abordarea practică, cu exemple concrete și aplicarea teoriei pe ideile de afaceri ale cursanților. Acest mod de lucru asigură că, la finalul cursului, antreprenorii vor deține cunoștințele și încrederea necesare pentru a demara propriile lor inițiative în zona privată.
Participanții vor învăța despre structura practică necesară pentru a dezvolta toate etapele unui plan de afaceri, precum:
Introducere în antreprenoriat: Ce înseamnă să fii antreprenor, caracteristici esențiale și mentalitatea necesară.
Planificarea afacerii: Cum să creezi un plan de afaceri eficient, finanțabil din surse externe. Analiza pieței și a competiției.
Marketing și vânzări: Strategii de marketing digital și tradițional, tehnici de vânzare și utilizarea aplicațiilor de tip customer relationship management (CRM).
Management financiar: Bazele contabilității, gestionarea fluxului financiar, planificarea financiară și obținerea finanțării.
Creșterea performanței angajaților și management: Dezvoltarea abilităților de leadership, recrutarea și gestionarea echipei, crearea unei culturi organizaționale puternice.
Aspecte juridice și etice: Structura juridică a afacerii, respectarea reglementărilor și responsabilitatea socială a afacerilor.
Prin combinarea teoriei cu studii de caz și exerciții practice, cursul asigură o înțelegere aprofundată și aplicată a elementelor-cheie necesare pentru a dezvolta și gestiona o afacere cu succes. Acesta este un instrument valoros pentru oricine își propune să navigheze în lumea complexă a antreprenoriatului și să transforme o idee sau o pasiune într-un succes comercial
Curs Consilier pentru Dezvoltare Personală
Cod COR 242324
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Fără drumuri lungi și obositoare! Puteți participa la curs de acasă sau de la birou, folosind aplicația ZOOM. Structurat în jurul unei înțelegeri profunde a funcționării mecanismelor umane și a tehnicilor de consiliere, cursul Consilier în Dezvoltarea Personală oferă instrumentele necesare pentru a sprijini și îndruma clienții în explorarea și depășirea provocărilor lor personale și profesionale. Veți avea oportunitatea de a vă dezvolta abilitățile și competențele necesare pentru a deveni un consilier eficient și etic în sprijinirea creșterii și evoluției personale a altora.
LectoriIon MEȚIU
NLP – Master IANLP, Business & Personal Coach, Trainer, Consilier pentru Dezvoltare Personală cu o experiență de peste 20 ani
Andreea RĂDUȚ
Antreprenor și Trainer cu peste 16 ani experiență, mentor, coach, Consilier privind Orientarea în Carieră și Consilier Dezvoltare Personală
1790
990RON
/ Scutit TVA
44% REDUCERE
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Cursul Consilier în Dezvoltarea Personală vă oferă oportunitatea de a vă dezvolta abilitățile și competențele necesare pentru a deveni un consilier eficient și etic în sprijinirea creșterii și evoluției personale a altora.
Consilierul pentru dezvoltare personală este un specialist care lucrează cu persoane sănătoase din punct de vedere psihic, care au nevoie să exploreze sau să depășească diverse stări sau situații cu care se confruntă în evoluția lor personală şi profesională, valorificând şi dezvoltând resursele şi potenţialul propriu.
Cursul se desfășoară online, oferindu-vă flexibilitatea de a participa din confortul propriului cămin. Platforma noastră interactivă vă permite să accesați materialele de învățare, să interacționați cu instructorii și colegii și să participați la activități practice în timp real.
Tematica acoperă subiecte relevante pentru practica consilierii în dezvoltare personală. Veți explora aspecte precum tehnici de comunicare eficientă, etică și profesionalism, strategii de dezvoltare personală și auto-reflecție, adaptându-vă la nevoile și provocările actuale ale industriei.
Astfel, veți deveni un specialist în consiliere pentru dezvoltare personală, adică un profesionist imparţial, care îi susţine pe clienţi în investigarea situaţiilor problemă şi care facilitează explorarea soluţiilor pentru reglarea eventualelor disfuncţionalităţi induse în plan personal şi în relaţiile socio-profesionale de către o serie de factori perturbatori.
Curs Delegat Sindical
Cod COR 111411
Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale
Cursul de Delegat Sindical este destinat acelora dintre dumneavoastră care doresc să se implice în reprezentarea și apărarea drepturilor angajaților. Delegatul sindical poate fi angajat ca lucrător în cadrul unei societăți private sau instituții din sectorul public și este ales democratic pentru a reprezenta salariații în relațiile cu patronatul. Rolul său include desfășurarea activităților sindicale, fie în mod parțial, pe lângă alte activități profesionale, fie în totalitate, dacă este angajat direct de organizația sindicală.
LectoriProf. Univ. Dr. Radu Răzvan POPESCU
Avocat al Baroului București și Specialist Dreptul Muncii cu peste 15 ani experiență
Daniel NĂSTASE
Expert Legislația Muncii, Federația Națională a Sindicatelor din Cultură și Presă „CulturMedia”
1990
1190RON
/ Scutit TVA
40% REDUCERE
Cursul de Delegat Sindical este destinat acelora dintre dumneavoastră care doresc să se implice în reprezentarea și apărarea drepturilor angajaților. Delegatul sindical poate fi angajat ca lucrător în cadrul unei societăți private sau instituții din sectorul public și este ales democratic pentru a reprezenta salariații în relațiile cu patronatul. Rolul său include desfășurarea activităților sindicale, fie în mod parțial, pe lângă alte activități profesionale, fie în totalitate, dacă este angajat direct de organizația sindicală.
Cursul oferă cunoștințe referitoare la legislația specifică, negocieri și managementul conflictelor. Delegații sindicali își desfășoară activitatea la diferite nivele, de la organizații locale, la federații și confederații sindicale naționale, și pot activa în toate domeniile economice, respectând specificul fiecărui sector.
Participanții la curs vor învăța să gestioneze complexitatea relațiilor de muncă, să negocieze contractele colective și să reprezinte interesele angajaților. Acest curs este esențial pentru cei care aspiră la roluri de conducere în cadrul sindicatelor, precum funcțiile de președinte, vicepreședinte sau secretar de organizație sindicală, necesitând o înțelegere profundă a legilor sindicale, deprinderi de negociere și capacitatea de a coordona activități sindicale.
CONTACTEAZĂ-NE
completând formularul de mai jos, vei fi apelat de un reprezentant al Centrului de Formare APSAP care îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie
DESCARCĂ OFERTA PDF
și află mai multe amănunte despre cursurile din perioada următoare. Te poți înscrie la orice curs folosind formularul de înscriere din fișierul PDF!