Home » DESPRE NOI
DESPRE NOI
Centrul de Formare APSAP este furnizor acreditat de formare profesională înregistrat în Registrul Național al Furnizorilor de Formare Profesionala a Adulților a Municipiului București iar certificatele de absolvire sunt emise de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulţilor sub egida Ministerului Muncii și Protecției Sociale și a Ministerului Educației și Cercetării.
CURSURI CU DEPLASARE
ofertă - sector public
CURSURI ON-LINE
ofertă - generala
CURSURI ON-LINE
ofertă - sector public
CINE SUNTEM
De mai mult de 17 ani, începând cu anul 2006, Centrul de Formare APSAP se situează în topul celor mai de încredere organizații care furnizează programe de perfecționare pentru sectorul public și privat din România. Sute de companii private aleg an de an serviciile de formare și perfecționare organizate fizic (cu prezență) sau în format online.
Doar în ultimii ani de activitate, Centrul de Formare APSAP a organizat 3.000 de programe de formare şi conferințe naționale la care au participat mai mult de 100.000 de persoane fizice, funcționari publici, personal contractual, demnitari și alte categorii de personal din România.
CINE SUNTEM
De mai mult de 17 ani, începând cu anul 2006, Centrul de Formare APSAP se situează în topul celor mai de încredere organizații care furnizează programe de perfecționare pentru sectorul public și privat din România. Sute de companii private aleg an de an serviciile de formare și perfecționare organizate fizic (cu prezență) sau în format online.
Doar în ultimii ani de activitate, Centrul de Formare APSAP a organizat 3.000 de programe de formare şi conferințe naționale la care au participat mai mult de 100.000 de persoane fizice, funcționari publici, personal contractual, demnitari și alte categorii de personal din România.
Cu o experiență a membrilor săi de peste 20 de ani în procesul de perfecționare a personalului din administrația publică, Centrul de Formare APSAP vă pune la dispoziție un corp de 74 de formatori excepționali care, prin experiență acumulată în ani și practică în sectorul public, vă pot ajuta în exercitarea prerogativelor provenite din angajamentul în interesul cetățeanului.
Nevoia de formare apare atunci când angajatul nu posedă cunoștințele, aptitudinile şi abilitățile necesare pentru a obține performanță sau atunci când există o diferență între exigențele locului de muncă şi rezultatele reale ale persoanei angajate. În cazul instituțiilor și autorităților publice capacitatea administrativă se transpune în abilitatea acestora de a servi nevoilor cetățeanului, de a răspunde cât mai rapid solicitărilor acestuia şi de a oferi servicii de calitate.
Nevoia de formare este absolut prioritară într-o organizație de stat care se confruntă cu numeroase schimbări legislative, cu sarcini multiple şi complexe datorate dezvoltării tipurilor şi numărului de nevoi ale cetățenilor.
Centrul de Formare APSAP, prin oferta sa educațională, propune sectorului public o serie de cursuri cu scopul de a dezvolta competențe generale și specifice necesare exercitării funcțiilor publice, contractuale, de conducere și de execuție abordând o tematică multiplă, stabilită pe baza analizei nevoilor raportate către Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP).
Cu dorința de a vedea că soluțiile educaționale propuse de noi astăzi vor fi sursa schimbării în bine a societății românești per ansamblu dar şi a dezvoltării capacității administrative în particular, vă invităm să vizualizați oferta programelor de perfecționare cu speranța că tematicile propuse vă vor fi de real ajutor în activitatea dumneavoastră profesională și personală.
LECTORII NOȘTRI
Lectori experimentați, specialiști în domeniile pe care le predau
Ionela FLORICEL
Senior Consultant Achiziții Publice, peste 15 ani experiență în domeniu – practician
Prof. Univ. Dr. Augustin FUEREA
Specialist drept european și legislație internațională. Implicat în activitatea de aderare a României la Consiliul Europei, NATO şi Uniunea Europeană, raportor de țară pe problematica G.D.P.R.
Roxana-Elena NICULESCU
Auditor și consultant implementarea GDPR
Dr. Mihaela SIMION
Manager de Proiect și Trainer cu peste 15 ani experiență în domeniu – practician
Prof. Univ. Dr. Radu Răzvan POPESCU
Avocat - Specialist Dreptul Muncii
Felicia Mariana STAN
Agenția Națională de Administrare Fiscală
Zeina MOLDOVAN
Coordonator științific - Urbanism și amenajarea teritoriului
Iulian ȘTEFAN
Auditor - Ministerul Finanțelor Publice, Agenția Națională pentru Administrare Fiscală
Petre CRIȘAN
Specialist - Direcţia de Metodologie Contabilă, Ministerul Finanțelor Publice
Dumitru Cătălin PETRESCU
Auditor - Curtea de Conturi a Romaniei
Prof. Univ. Dr. Răzvan Cătălin DOBREA
Expert Independent și Evaluator de Proiecte Europene, Academia de Studii Economice din București
Adina FLOREA
Director General Adj. în cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice
Prof. Univ. Dr. Laura MARINAȘ
Evaluator și Consultant în Scrierea și Implementarea Proiectelor cu Finanțare Europeană cu peste 20 de ani experiență în domeniu
Daniel NĂSTASE
Expert Legislația Muncii, Federația Națională a Sindicatelor din Cultură și Presă „CulturMedia”
Jud. EUGENIA MARIN
Secția Contencios Administrativ - Înalta Curte de Casație și Justiție
Ioana GHIȚĂ
Senior Consultant Achiziții Publice, peste 15 ani experiență în domeniu – practician
Ion MEȚIU
Manager de Proiect, cu peste 20 de ani experiență - Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor
Conf. Univ. Dr. Cristian MARINAȘ
Manager de Proiect, 20 de ani de experiență în domeniul training-ului și consultanței. Coordonator și membru în echipa de implementare a cel puțin 20 de proiecte cu finanțare nerambursabilă și de cercetare științifică
Ec. Mădălina FRUNZĂ
Expert Contabil, membru C.E.C.C.A.R, Consultant Fiscal, membru în Camera Consultanților Fiscali, cu o experiență de peste 20 ani în domeniul contabilității private
Conf. Univ. Dr. Ruxandra BOGHIAN
Expert în Sistemul de Management al Calității pentru întreprinderi publice și private cu peste 10 ani experiență practică, lector și cercetător științific în cadrul Academiei de Studii Economice din București
Auditor Rodica VASILOAE
Expert, auditor și consultant tehnic în domeniul managementului sistemelor de calitate cu peste 30 ani experiență practică
Andrei CONONOV
Consilier Juridic, Auditor și Consultant în implementarea G.D.P.R.
Conf. Univ. Dr. Adriana-Florina POPA
Conferențiar la departamentul de Contabilitate și Audit din cadrul Academiei de Studii Economice din București cu 20 de ani de experiență practică și interese de cercetare în contabilitate și fiscalitate
Colonel Ionuț-Daniel DĂNĂILĂ
Specialist în domeniul Prevenirii și Stingerii Incendiilor în cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență
Colonel Laurențiu-Marian GRIGORAȘ
Specialist în domeniul Prevenirii și Stingerii Incendiilor, fost Comandant al Grupului Special de Salvatori în cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență București-Ilfov
Oana ACHIM
Expert SEO cu o experiență de peste 15 ani, atât în agenții de profil, cât și lucrând pentru proiecte specifice de ecommerce, SAAS și conținut. Din 2016, liber profesionist cu peste 100 de proiecte la activ.
Mirela SECAN
Mentor, Coach și Trainer de Marketing, cu peste 15 ani de experiență în marketing offline/online și comunicare, și peste 25 ani experiență în mass-media, de la TV la presă scrisă și Comunicare
Andreea RĂDUȚ
Antreprenor și Trainer cu peste 16 ani experiență, consultant în business, mentor, expert în accesarea de finanțări nerambursabile și în implementarea de proiecte cu finanțare europeană
Prof. Univ. Dr. Aurelia ȘTEFĂNESCU
Profesor Universitar Doctor la Departamentul Contabilitate și Audit, și conducător de doctorat la Școala Doctorală de Contabilitate din cadrul Acadmiei de Studii Economice din Bucureşti
Gabriela DARABAN
Psiholog, trainer cu un masterat în formarea adulților și o experiență de peste 20 de ani în antreprenoriat
Verginica HULPOI
Senior Trainer Microsoft Office, formator certificat de competențe digitale cu peste 15 ani de experiență în sectorul financiar-bancar, specialist în analiza bazelor de date utilizând Microsoft Excel
Diana-Antonia PAVEL
Senior Trainer certificat de British Council România și absolventă a ESOL Examinations a University of Cambridge
Cristina STOICA
Formator certificat, Traducător și Interpret pentru Limba Engleză, cu experiență de peste 16 ani în formarea profesională a adulților
Alexandru OFRIM
Arhitect senior, membru al Ordinului Arhitecților din România cu peste 15 ani experiență practică și co-fondator al companiei de arhitectură și design interior ATELIERO
Otilia SORETE-ARBORE
Arhitect senior cu peste 15 ani experiență practică și co-fondator al companiei de arhitectură și design interior ATELIERO
Luiza-Antonia NECULA
Arhitect senior, membru al Ordinului Arhitecților din România, cu peste 15 ani experiență practică și fondatoare a companiei de arhitectură LOU Design
AUTORIZARE ȘI CERTIFICARE
Centrul de Formare APSAP este furnizor acreditat de formare profesională înregistrat în Registrul Național al Furnizorilor de Formare Profesionala a Adulților a Municipiului București iar certificatele de absolvire sunt emise de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulţilor sub egida Ministerului Muncii și Protecției Sociale și a Ministerului Educației și Cercetării.
NOUTĂȚI ÎN SECTORUL PUBLIC
Cadrul legal al formării profesionale în România
Codului Administrativ reprezintă prima intervenție normativă amplă care abordează rolul, funcţiile, organizarea şi funcţionarea celor două paliere administrative: administrația publică centrală şi administraţia publică locală, precum şi principalii piloni ai activităţii acestora: personalul încadrat la nivelul autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale, proprietatea publică şi privată a statului şi a unităţilor administrativ-teritoriale şi serviciile publice furnizate de autoritățile administrației publice centrale şi locale.
Conform art. 458 alin. 1 din Codul Administrativ funcționarii publici au dreptul de a-şi îmbunătăți în mod continuu abilitățile şi pregătirea profesională, iar autoritățile şi instituțiile publice au obligația de a asigura participarea pentru fiecare funcționar public la un program de formare şi perfecționare.
NOUTĂȚI ÎN SECTORUL PUBLIC
Codului Administrativ reprezintă prima intervenție normativă amplă care abordează rolul, funcţiile, organizarea şi funcţionarea celor două paliere administrative: administrația publică centrală şi administraţia publică locală, precum şi principalii piloni ai activităţii acestora: personalul încadrat la nivelul autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale, proprietatea publică şi privată a statului şi a unităţilor administrativ-teritoriale şi serviciile publice furnizate de autoritățile administrației publice centrale şi locale.
Conform art. 458 alin. 1 din Codul Administrativ funcționarii publici au dreptul de a-şi îmbunătăți în mod continuu abilitățile şi pregătirea profesională, iar autoritățile şi instituțiile publice au obligația de a asigura participarea pentru fiecare funcționar public la un program de formare şi perfecționare.
Conform art. 458 alin. 1-3 din Codul Administrativ, instituțiile publice trebuie să prevadă în bugetul acestora sumele necesare pentru plata taxelor estimate pentru participarea la programe de formare şi perfecționare, precum şi sumele necesare pentru asigurarea cheltuielilor de transport, cazare şi masă.
Conform art. 479, lit. b. din Codul Administrativ, în cazul funcționarilor publici, una dintre condiţiile sine qua non (Lat. fără de care nu se poate) ale înscrierii la concursul sau examenul de promovare în grad profesional este participarea la un program de perfecţionare profesională cu durată de minimum 30 de ore.
ATENȚIE!
Pentru a participa la un concurs de promovare într-o funcţie publică de conducere persoana interesată trebuie să facă dovada că a urmat o formă de perfecţionare profesională cu durata de minimum 30 de ore în ultimii 3 ani de activitate în conformitate cu art. 483 alin. 2 lit. f din Codul Administrativ.
PERSONAL CONTRACTUAL
Aceleaşi drepturi şi obligații menționate mai sus sunt reluate distinct pentru personalul contractual în cadrul art. 551 din Codul Administrativ inclusiv cu privire la asigurarea cheltuielilor de transport, cazare şi masă.
ALEȘI LOCALI
Pentru aleșii locali (primar, viceprimar, consilier local, consilier județean, președinte și vicepreședinte al Consiliului Județean) dreptul la pregătire, formare şi perfecționare este consfințit de art. 217 alin. 1 din Codul Administrativ, iar aceștia beneficiază și de plata cheltuielilor conexe perfecționării: transport, cazare şi masă pe întreaga durată a mandatului acestora (art. 217 alin. 2 din Codul Administrativ).
Echipa Centrului de formare APSAP
Bogdan-Costin Fârșirotu
Cu peste 16 ani de activitate în sectorul public și în relația cu administrația publică sunt absolvent al Facultății de Administrație Publică din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (S.N.S.P.A.) din București. ...vezi mai multe
Cu peste 16 ani de activitate în sectorul public și în relația cu administrația publică sunt absolvent al Facultății de Administrație Publică din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (S.N.S.P.A.) din București. Îmi amintesc cu plăcere perioada facultății în care am lucrat alături de mai mulți colegi ai mei, în cadrul Institutului Național de Administrație Publică (I.N.A.) unde am avut ocazia să văd și să trăiesc ceea ce învățam și citeam în facultate în cărțile de drept administrativ. Am participat la conferințele și cursurile organizate de I.N.A. și am avut ocazia să întâlnesc o serie de oameni care și-au pus amprenta asupra carierei și dezvoltării mele personale și profesionale.
După o perioadă de 2 ani petrecută la I.N.A., viața m-a dus tot în administrație publică în cadrul unei Agenții Guvernamentale din subordinea Ministerului Comunicațiilor, ca mai târziu să lucrez în cadrul unei instituții publice din subordinea Ministerului Mediului.
Azi, după câțiva ani, din sfera privată, sunt la fel de aproape de administrația publică și, din când în când, recitesc cu drag materiale mai vechi, pe care încă le mai țin în arhiva personală cu diferite suporturi de curs sau inițiative pe care sectorul non-guvernamental (O.N.G.) le avea în legătură cu modernizarea spațiului public.
Indiferent de faptul că am fost funcționar public sau că, azi reprezint un furnizor de formare, nu am părăsit idealurile cu care am intrat în administrație publică și îmi doresc să construiesc și să dezvolt în continuare în acest domeniu esențial în evoluția socială a României prin furnizarea de programe complete susținute de specialiști în domeniul științelor juridice și administrative.
Le mulțumesc tuturor celor care susțin Centrul de Formare APSAP prin participarea activă la programele noastre de perfecționare!
”Voiesc să fac din administrație o a doua magistratură” – Vasile LASCĂR (om politic român, Ministru de Interne al României)
Diana-Antonia Pavel
Absolventă a Facultății de Relații Economice Internaționale și a Facultății de Drept, consider că educația trebuie sa fie o activitate continuă în viața oricărei persoane și că în orice situație ne-am afla, avem cu siguranță ceva de învățat. ...vezi mai multe
Absolventă a Facultății de Relații Economice Internaționale și a Facultății de Drept, consider că educația trebuie sa fie o activitate continuă în viața oricărei persoane și că în orice situație ne-am afla, avem cu siguranță ceva de învățat.
Experiența de peste 8 ani într-o multinațională în care am deținut poziții de manager de proiect și de manager de achiziții, m-a ajutat, printre altele, să dezvolt abilitatea de a analiza și de a lua decizii rapid și corect.
Pasiunea mea de a utiliza și îmbunătăți constant competențele de comunicare şi aplecarea pe care o am în zona dreptului public s-a concretizat în momentul în care m-am alăturat tinerei și ambițioasei echipe a Centrului de Formare APSAP, unde am avut și am ocazia să discut cu unii dintre cei mai buni specialiști din cele două domenii.
Lucrul care mă motivează cel mai mult în activitatea de zi cu zi în cadrul Centrului este faptul că avem oportunitatea de a întâlni oameni extraordinari, care deși dețin atât cunoștințe teoretice cât și practice, înțeleg că pentru dezvoltarea unei administrații eficiente este nevoie de implicare și de o continuă perfecționare a personalului.
„Fiecare om pe care îl întâlnesc în drumul meu îmi e superior prin ceva. De aceea încerc să învăț câte ceva pe lângă fiecare.” — citat Sigmund FREUD
Alexandru-Constantin Legănuț
Îmi plac foarte mult provocările, sunt o persoană sociabilă, dedicat în ceea ce îmi propun sa fac, considerând că sinceritatea și omenia sunt obligatorii în toate domeniile de activitate. ...vezi mai multe
Îmi plac foarte mult provocările, sunt o persoană sociabilă, dedicat în ceea ce îmi propun sa fac, considerând că sinceritatea și omenia sunt obligatorii în toate domeniile de activitate. Consider comunicarea deschisă și sinceră că este esența lucrurilor de durată și de calitate. Sunt absolvent al Universității Ecologice, iubesc natura și îmi place să-mi organizez minuțios fiecare detaliu.
Centrul de Formare APSAP reprezintă pentru mine un etalon în domeniul formării profesionale, atât prin experiența și tematicile variate oferite, dar și prin capacitatea de a acoperi toate nevoile de perfecționare ale funcționarilor publici. Având în spate 14 ani de experiență și o echipă tânără și entuziastă, putem acoperi orice nișă din sfera de formare profesională pentru administrația publică.
Respectul se câștigă, onestitatea este apreciată, încrederea este câștigată, iar loialitatea este răsplătită.
„Labor omnia vincit improbus” (traducere: Munca stăruitoare învinge totul) – citat VERGILIUS
Sorin Valentin Drobot
Sunt Sorin și am ocazia să vă întâlnesc atunci când participați la cursurile Centrului de Formare APSAP propuse în grila de programe de perfecționare din acest an. ...vezi mai multe
Sunt Sorin și am ocazia să vă întâlnesc atunci când participați la cursurile Centrului de Formare APSAP propuse în grila de programe de perfecționare din acest an. Am lucrat mulți ani în cadrul Centrului Regional de Formare Continuă pentru Administrația Publică Locală Timișoara (I.N.A. Timișoara), iar valoroasa experiență a formării continue m-a determinat să nu mă îndepărtez mult de acest domeniu. M-am alăturat echipei APSAP pentru că împărtășim valori comune, iar orientarea APSAP către nevoile clienților săi mă responsabilizează în relația cu dumneavoastră. Îmi doresc cu nerăbdare să ne întâlnim pentru a contribui la dezvoltarea sectorului public prin participarea la cele mai bune cursuri de perfecționare din sectorul bugetar.
„Esența întregii arte este să-ţi facă plăcere să dăruiești plăcere.” – Citat Dale CARNEGIE
Cristina Lazăr-Timofte
Mulțumită experienței de peste 6 ani în domeniul formării profesionale a sectorului public, am învățat să ascult și să înțeleg cu adevărat nevoia de a învăța a personalului din administrația publică. ...vezi mai multe
Mulțumită experienței de peste 6 ani în domeniul formării profesionale a sectorului public, am învățat să ascult și să înțeleg cu adevărat nevoia de a învăța a personalului din administrația publică.
În calitate de promotor al programelor de perfecționare, îmi place să ofer oamenilor soluțiile de care au nevoie prin programele de perfecționare atent alcătuite de către Centrul de Formare APSAP.
Vă invit alături de Centrul de Formare APSAP în cadrul căruia veți întâlni o echipă întotdeauna la dispoziția dumneavoastră pentru a găsi o soluție împreună, un portofoliu de programe de perfecționare complet și cei mai buni lectori cu care v-ar putea întâmpina un furnizor de formare profesională.
„Înțelepciunea vieții e simplă: fă ca pe unde ai trecut tu să fie mai bine decât înainte.” — Nicolae Iorga
Costel Cristea
Cine nu ar dori sa facă parte din echipa Centrului de Formare APSAP? Eu am avut cu siguranță plăcerea să descopăr o echipă responsabilă, cu principii solide, care urmărește să împlinească nevoia reală de perfecționare în sistemul public. ...vezi mai multe
Cine nu ar dori sa facă parte din echipa Centrului de Formare APSAP?
Eu am avut cu siguranță plăcerea să descopăr o echipă responsabilă, cu principii solide, care urmărește să împlinească nevoia reală de perfecționare în sistemul public. Abordarea cu seriozitate și dedicare face ca serviciile oferite să atingă un nivel de calitate ireproșabil.
Doresc alături de colegii mei să creștem în mod dinamic calitatea serviciilor, să răspundem cât mai punctual obiectivelor de formare și prin acestea, să beneficiem toți de o administratie publică performantă. Mulțumită experiențelor profesionale și de viață pe care mă bucur să le împărtașesc, am convingerea că apartenența la această echipă ne definește ca o familie unită, care îmbrățișează și transmite mai departe un sentiment de respect, încredere și siguranță.
„Dovedim prin logică, dar prin intuiţie descoperim” Henry Poincare
Bianca Florentina Zichil
Experiența din cadrul Centrului de Formare APSAP mă ajută zilnic să îmi dau seama cât de minunat este să lucrezi cu oamenii! ...vezi mai multe
Experiența din cadrul Centrului de Formare APSAP mă ajută zilnic să îmi dau seama cât de minunat este să lucrezi cu oamenii!
Sunt absolventă a Facultății de Sociologie și Comunicare, specializarea Resurse Umane, iar în prezent urmez studiile de masterat în domeniul administrației publice. Mă consider ca fiind o persoană empatică, organizată și atentă la fiecare detaliu, calități pe care le-am dobânit prin cei trei ani de experiență profesională. Cea mai mare dorință a mea este de a aduce plus-valoare în viața oamenilor cu care interacționez, de a-i ajuta să fie mai fericiți și mai bogați spiritual.
Pentru mine, Centrul de Formare APSAP reprezintă locul unde fiecare persoană are șansa de a evolua, atât din punct de vedere profesional, prin intermediul ofertei educaționale propuse, cât și din punct de vedere emoțional, prin starea și energia transmise de fiecare membru al echipei APSAP.
Vă invit, așadar, să luați legătura cu noi și să găsim împreună soluții pentru nevoile dumneavoastră profesionale. Cu siguranță putem învăța oricând ceva nou unii de la ceilalți.
„Omul poate deveni om numai prin educaţie. El nu e nimic decât ceea ce face educaţia din el.” – citat Immanuel KANT
Olivia Chiriac
Mă bucur să fac parte din echipa Centrului de Formare APSAP pentru că în fiecare zi am ocazia să învăț lucruri noi de la persoanele cu care intru în contact! ...vezi mai multe