Dezvoltarea abilităților de comunicare, valori comune și lucru în echipă
2023
Află Detalii
Completează Formularul
Confirmare Participare
Participă la Curs
Primești Certificarea
11 dec - 17 dec 2023
HOTEL ELEXUS BOUTIQUE - Predeal
Cazare 7 NOPȚI
Tarif general curs:
1166,2 RON
TVA inclus
Tarif cazare:
4090.00 RON TVA inclus
La finalizarea cursului participanții vor primi un certificat de participare emis de Centrul de Formare APSAP în conformitate cu prevederile: Codului Administrativ, a H.G. nr. 1066 din 2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcționarilor publici respectiv a O.G. nr. 129 din 2000 privind formarea profesională a adulților după caz.
TEMATICĂ ABORDATĂ
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică
Legea nr. 109/2007 privind reutilizarea informaţiilor din instituţiile publice
Fluxuri de comunicare: top management, angajați, public, colaboratori, parteneri, terți, organe de control. Tehnici de comunicare, protocol, secretariat instituțional, organizarea evenimentelor
Comunicarea, instrument de dezvoltare personală şi organizaţională - schema comunicării şi elementele componente
Etapele și mecanismele procesului de comunicare interpersonală: bariere, strategii; persuasiune şi argumentare în comunicarea interpersonală; Stiluri de comunicare interpersonală; Construirea și motivarea echipei
Tipuri de comunicare şi analiza lor: comunicarea scrisă/comunicarea verbală (ton, timbru, intonaţie); comunicarea nonverbală și elemente de paraverbal, comportament, folosirea timpului, utilizarea artefactelor
Fluxuri de comunicare: top management, angajați, public, colaboratori, parteneri, terți, organe de control. Tehnici de comunicare, protocol, secretariat instituțional, organizarea evenimentelor
Comunicarea organizațională și campanii integrate: Conferințe de presă și discursuri; menținerea relațiilor; analiza concurenței; Organizarea de evenimente; pregătirea întâlnirilor de lucru; Tehnici de negociere ca formă de comunicare managerială
Exerciții și studii de caz
Comunicarea şi identitatea organizaţiei: procesul de construire; managementul imaginii; comunicarea internă: forme ale comunicării şi utilizarea lor eficientă
Modalităţi de ascultare activă
Obstacole în comunicarea interpersonală
Metode de comunicare interpersonală și rolul comunicatorului. Comunicare verbală și non-verbală
Asimilarea elementelor de identificare a publicului țintă
Publicul și categoriile de public specifice instituției publice
Ascultarea activă asertivitate și empatie – calități, tipologii și modele comportamentale în relația funcționarului public cu cetățenii
Comunicarea și lucru în echipă
Rolul comunicării interne în organizație
Echipa și rolul ei în sectorul public, în vederea comunicării și a relațiilor publice
Evoluția echipelor în comunicare și relaționarea instituțională
Conceptul de imaginea instituțională. Definirea identității și imaginii instituției publice
Mecanisme de formare a imaginii. Instrumente de analiză a imaginii. Menținerea și influențarea unei imagini pozitive
Gestionarea imaginii publice cu ajutorul mass-media și social-media
Importanța și colectarea feedback-ului din partea stakeholderilor instituției publice
CONTACTEAZĂ-NE
completând formularul de mai jos, vei fi apelat de un reprezentant al Centrului de Formare APSAP care îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie
DESCARCĂ OFERTA PDF
și află mai multe amănunte despre cursurile din perioada următoare. Te poți înscrie la orice curs folosind formularul de înscriere din fișierul PDF!