Găsește locația Locul de desfășurare al cursului
Alege datele Perioada de desfășurare
CAUTĂ CURS

RESURSE UMANE.ASPECTE PRACTICE PRIVIND REORGANIZAREA INSTITUȚIILOR PUBLICE

2025

Află Detalii

Completează Formularul

Confirmare Participare

Participă la Curs

Primești Certificarea

Poți alege o altă perioadă de desfășurare a acestui curs

31 mar - 1 apr 2025

Aplicația ZOOM - ON-LINE

Orar: 09:30 – 13:30

„Lectorii propuși sunt specialiști / practicieni în domeniul predat, cu peste 15 ani de experiență

Bogdan-Costin Fârșirotu – Centrul de Formare APSAP

Poți alege o altă perioadă de desfășurare a acestui curs
Rezervă un loc

Tarif participare:
GRATUIT

Tarif eliberare certificat:
250.00 RON TVA inclus

certificat-participare-apsap

La finalizarea cursului participanții vor primi un certificat de participare emis de Centrul de Formare APSAP în conformitate cu prevederile: Codului Administrativ, a H.G. nr. 1066 din 2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcționarilor publici respectiv a O.G. nr. 129 din 2000 privind formarea profesională a adulților după caz.

TEMATICĂ ABORDATĂ

● Structura organizatorică a instituțiilor și autorităților publice

● Completarea și avizarea ștatului de personal

● Organizare și reorganizare instituțională

● Recrutarea și selecția în administrația publică

● Interviul de recrutare. Selecția candidaților

● Numirea pe post. Integrarea în organizație

● Evaluarea personalului plătit din fonduri publice

● Abordarea performanței slabe

● Managementul carierei funcționarului public

● Formarea și dezvoltarea funcționarilor publici

● Motivarea în funcția publică

● Cadrul legislativ referitor la numirea pe post, raportul de muncă și raportul de serviciu

● Actul administrativ de numire pe post și C.I.M..

● Emitere, încheiere, modificare, suspendare și încetare

● Stabilirea drepturilor salariale pentru personalul plătit din fonduri publice/europene

● Registrul general de evidență a salariaților

● Structura autorităților și instituțiilor publice. Stabilirea funcțiilor publice

● Reorganizarea instituției publice. Transformarea posturilor contractuale în funcții publice

● Aspecte juridice privind recrutarea și selecția funcționarilor publici. Promovarea funcționarilor publici

● Mobilitatea personalului. Dosarul profesional. Aspecte juridice privind evaluarea performanțelor

● Abateri disciplinare. Comisia de disciplină. Actul administrativ de sancționare

● Proceduri operaționale – „Etica la locul de muncă”

● Standard ocupațional – Consilierul de etică. Misiune, atribuții, principii și instrumente de lucru

● Plan măsuri de integritate în instituție

DESCARCĂ OFERTA PDF

și află mai multe amănunte despre cursurile din perioada următoare. Te poți înscrie la orice curs folosind formularul de înscriere din fișierul PDF!

Pot fi de interes și următoarele cursuri Află care sunt cursurile din perioada următoare: