Găsește locația Locul de desfășurare al cursului
Alege datele Perioada de desfășurare
CAUTĂ CURS

ACCESAREA FONDURILOR EUROPENE

2025

Află Detalii

Completează Formularul

Confirmare Participare

Participă la Curs

Primești Certificarea

Poți alege o altă perioadă de desfășurare a acestui curs

9 apr - 10 apr 2025

Aplicația ZOOM - ON-LINE

Orar: 09:30 – 13:30

„Lectorii propuși sunt specialiști / practicieni în domeniul predat, cu peste 15 ani de experiență

Bogdan-Costin Fârșirotu – Centrul de Formare APSAP

Poți alege o altă perioadă de desfășurare a acestui curs
Rezervă un loc

Tarif participare:
GRATUIT

Tarif eliberare certificat:
250.00 RON TVA inclus

certificat-participare-apsap

La finalizarea cursului participanții vor primi un certificat de participare emis de Centrul de Formare APSAP în conformitate cu prevederile: Codului Administrativ, a H.G. nr. 1066 din 2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcționarilor publici respectiv a O.G. nr. 129 din 2000 privind formarea profesională a adulților după caz.

TEMATICĂ ABORDATĂ

● Cadrul programatic și instituţional de accesare al fondurilor europene

● Cadrul de finanţare al Uniunii Europene

● Legislaţia specifică accesării și derulării proiectelor finanţate

● Cadrul general privind asistenţa financiară prin intermediul instrumentelor structurale

● Legislaţia naţională privind implementarea fondurilor europene

● Identificarea programelor de finanţare prin care se pot obţine bani europeni nerambursabili Ghidul solicitantului și criteriile de eligibilitate

● Completarea cererii de finanţare

● Utilizarea aplicaţiei MySMIS 2014 : Implementare, achiziţii, contractare, gestionare cont, cereri de finanţare, cereri de rambursare, alte operaţiuni

● Analiza indicatorilor și rezultatelor proiectului

● Analiza termenelor de depunere până la închidere și sustenabilitate

● Analiza manualului beneficiarului

● Analiza oportunităţii participării la un apel de proiecte

● Stabilirea scopului și obiectivelor

● Stabilirea grupului ţintă

● Identificarea potenţialilor parteneri

● Elaborarea propunerii de parteneriat

● Acordul de parteneriat: structură, conţinut

● Stabilirea rolurilor și responsabilităţilor în cadrul parteneriatului

● Organizarea echipelor și activităţilor în vederea demarării procesului de scriere a cererii de finanţare, precum și a resurselor în vederea demarării elaborării cererii de finanţare

● Scrierea și monitorizarea de la depunere până la contractare

● Descrierea activităţilor proiectului și subactivităţilor

● Estimarea rezultatelor și a indicatorilor

● Prezentarea sustenabilităţii proiectului

● Aspecte privind realizarea achiziţiilor în cadrul proiectului

● Graficul GANTT

● Analiza cost-beneficiu

● Bugetul proiectului – categorii de cheltuieli eligibile

● Stabilirea resurselor materiale și realizarea listei de cheltuieli

● Întocmirea planului de achiziţii

● Contractul de finanţare, actul adiţional și notificarea

● Procesul de contractare. Clarificari, corecţii bugetare

● Aspecte privind implementarea, monitorizarea și controlul

● Elaborarea metodologiei și a strategiei deimplementare

● Verificarea conformităţii administrative, verificarea eligibilităţii, evaluarea tehnică și financiară

● Soluţionarea contestaţiilor. Tehnici de redactare a constestaţiilor

● Norme de sănătate și securitate în muncă

● Norme de protecţia mediului

● Norme privind relaţiile de muncă eficace

DESCARCĂ OFERTA PDF

și află mai multe amănunte despre cursurile din perioada următoare. Te poți înscrie la orice curs folosind formularul de înscriere din fișierul PDF!

Pot fi de interes și următoarele cursuri Află care sunt cursurile din perioada următoare: