fbpx
Găsește locația Locul de desfășurare al cursului
Alege datele Perioada de desfășurare
CAUTĂ CURS

Formator

Cod COR 242401

Află Detalii

Completează Formularul

Confirmare Participare

Participă la Curs

Primești Certificarea

Poți alege o altă perioadă de desfășurare a acestui curs

2 aug - 6 aug 2021

Luni - Vineri (orele 13:30 – 17:30)

Data examen: 06.09.2021

Tarif participare:
990 Lei

ONLINE

Timp rămas până la următorul curs

Rezervă un loc

Acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației

Interactiv, fără deplasări, ușor accesibil prin aplicația ZOOM. Exerciții practice, tehnici de vorbire în public și dezvoltarea lucrului în echipă.

TEMATICĂ ABORDATĂ

  • Legislația europeană și națională în domeniul formării profesionale a adulților
  • Modele de formare profesională a adulților
  • Particularități ale formării/perfecționării folosind mijloacele și echipamentele electronice – format on-line
  • Aplicații electronice pentru formarea profesională (Zoom, Google Classroom, Webex, Meets, Moodle, Survey Monkey etc.)
  • Etică și deontologie în formarea profesională a adulților. Standarde profesionale specifice
  • Realizarea activităților de formare: formarea teoretică și formarea practică
  • Comunicarea și gestionarea conflictelor
  • Pregătirea programului de formare 
  • Schema logică de proiectare a conținutului: ”mind map”
  • Echipamente și tehnici suport în cadrul sesiunilor de formare
  • Elementele moderne ale discursului în fața publicului
  • Organizarea și planificarea conținutului prezentării pentru captarea și menținerea atenției și declanșarea motivațiilor
  • Regulile de baza ale unei prezentări POWER POINT de succes
  • Corelarea stărilor emoționale cu limbajul verbal, paraverbal și nonverbal
  • Mituri legate de frica de a vorbi în public. Puterea pauzelor în cadrul discursului
  • Deschiderea cu impact a prezentării. Folosirea (sau nu a) umorului
  • Jocuri și activități care încurajează dialogul
  • Vestimentația: simboluri ale identității personale și sociale
  • Dezvoltarea conținutului: informația relevantă, informația utilă

 

  • Gestionarea timpului în cadrul prezentării. Acțiuni pentru îmbunătățirea abilităților de prezentare în fața publicului
  • Asertivitatea și elemente ale inteligenței emoționale
  • Susținerea unui curs în echipe de doi sau mai mulți formatori
  • Interacțiunea cu sala. Crearea raportului și relației de parteneriat cu participanții la formare
  • Situații neprevăzute, situații dificile. Întrebări dificile la care trainerul nu are răspuns
  • Prezentări pe teme la alegere sau la prima vedere
  • Oportunitatea modificării și rafinării propriului comportament în relațiile cu ceilalți
  • Metode de determinare a așteptărilor/nevoilor beneficiarilor formării profesionale
  • Sursele deficienței de performață care nu sunt datorate de cunoștințe, deprinderi și comportamente (mediul organizațional, motivația, management, echipamente)
  • Soluții de instruire pe baza rezultatelor așteptate 
  • Metode de formare: formală, semi-formală, informală
  • Elaborarea instrumentelor de evaluare
  • Evaluarea participanților la formare: evaluarea inițială, evaluare pe parcurs, evaluarea finală
  • Activități după încheierea examinării finale a participanților (certificare, feedback, follow-up)
  • Asigurarea calității activităților de formare
  • Dezvoltarea profesională continuă a formatorului: evaluarea propriilor competențe, obiective personale, stilul propriu de formare, puncte forte și puncte slabe ale unui formator
  • Tehnici de dezvoltare a creativității
  • Metode și tehnici de învățare prin colaborare: metoda brainstorming, metoda mozaic, metoda cubului etc.

COMPETENȚE OBȚINUTE:

  • Cunoașterea și aplicarea prevederilor legale referitoare la formarea profesională a adulților
  • Respectarea eticii și a standardelor profesionale în formarea profesională a adulților
  • Comunicarea și relaționarea în procesul de formare
  • Dezvoltarea lucrului în echipa implicată în formare
  • Gestionarea conflictelor
  • Realizarea analizei de nevoi privind formarea profesională a adulților
  • Evaluarea competențelor inițiale ale participanților la programul de formare profesională a adulților
  • Organizarea activităților de formare
  • Proiectarea procesului de instruire


  • Elaborarea instrumentelor de evaluare
  • Realizarea activităților de formare teoretică
  • Realizarea activităților de formare practică
  • Gestionarea și administrarea resurselor specifice procesului de formare
  • Organizarea procesului de evaluare a participanților la programul de formare profesională
  • Efectuarea evaluării și furnizarea feedback-ului privind revizuirea procesului de formare profesională a adulților
  • Analiza si comunicarea rezultatelor instruirii
  • Aplicarea procedurilor de asigurare a calității activității de formare profesională a adulților
  • Dezvoltarea personală continuă a formatorului


Lectorii nostri

Teodora MEȚIU

Specialist Comunicare Publică și Trainer cu peste 15 ani

Fondatoarea Laboratorului de Dicție din România, promotorul Metodei de training pentru formatori și vorbitori în public în 4 stiluri de Antrenament, Teodora Mețiu a contribuit la dezvoltarea personală și profesională a numeroase personalități marcante. Printre acestea se numără o serie de conducători ai marilor corporații din România, CEO din diverse organizații mondiale și echipe de vânzări locale.

Teodora Mețiu a activat atât în cadrul Ministerului Mediului ca purtător de cuvânt, cât și în cadrul Parlamentului European, ca membru și consilier de imagine pentru numeroase personalități politice, precum președinți, vicepreședinți și membri ai Parlamentului European.

Teodora Metiu desfășoară sesiuni individuale, cursuri de public speaking și media training, având o experiență de peste 15 ani ca Prezentator la Realitatea TV, 7.200 ore în direct, 72.000 știri editate, 57 talk-show-uri și breaking-news-uri moderate, 300 ore în teren și live-uri din evenimente importante, precum alegeri prezidențiale, alegeri locale sau schimbări pe piața economică.

Asist. Univ. Dr. Mihai ENESCU

Manager de Proiect și Trainer cu peste 15 ani experiență în domeniu - Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor

Asistent universitar doctor cu activități didactice, consilier personal al Ministrului mediului, apelor și pădurilor, expert inginer silvic, director implementare proiecte educaţionale, lector și formator cu o vastă experiență în domeniul managementului proiectelor, acestea sunt doar o parte dintre titlurile obținute și activitățile întreprinse de Mihai Cristian Enescu.

Pregătirea profesională și perfecționarea continuă au constituit elemente importante în viața lui Mihai Cristian Enescu, care a urmat de-a lungul timpului cursuri de Specialist în arii protejate, Dezvoltator de e-learning, Formator, Manager de proiect, Expert în accesare fonduri structurale și de coeziune europene.

BENEFICII PENTRU PARTICIPANȚII CARE SOLICITĂ ELIBERAREA CERTIFICATULUI DE ABSOLVIRE:

  • Curs extins cu sesiuni suplimentare de formare teoretică cu 60 ore și de formare practică cu 120 ore
  • Cursanții care solicită certificatul de absolvire vor participa și la alte sesiuni de formare teoretică ( vor fi anunțate în prima zi de curs)
  • Certificat acreditat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării și Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale însoţit de suplimentul descriptiv al competenţelor dobândite

 

  • Suport de curs
  • Materiale suplimentare
  • Îndrumări din partea formatorului
  • Sesiuni de întrebări și răspunsuri
  • Modul special pentru pregatirea susţinerii examenului de absolvire

Certificare Europeană

certificare-europeana

Certificat acreditat de Ministerul Educației și Cercetării și Ministerul Muncii și Protecției Sociale, însoțit de suplimentul descriptiv al competențelor dobândite. Pentru recunoașterea internațională a certificatelor obținute în România este necesară apostilarea (țări semnatare ale Convenției de la Haga) sau supralegalizarea (țări nesemnatarea ale Convenției de la Haga).

INFORMAȚII SUPLIMENTARE

Actele necesare pentru obținerea certificatului de absolvire A.N.C.:

  • Diplomă de licență / adeverință de absolvire (copie)
  • Act de identitate (copie)
  • Certificat de naștere (copie)
  • Certificat de căsătorie, în cazul schimbării numelui (copie)
  • Dovada plății

Detalii privind tematicile cursurilor, organizarea și desfășurarea programelor de perfecționare se pot obține de la:


Doamna Luiza Jitaru

Director programe de formare-APSAP

0788 124 567

DETALII TEHNICE

Cursul este în format audio-video, live, on-line și este necesar ca fiecare participant să:

1. Dețină un dispozitiv electronic de tip calculator sau telefon mobil, o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web)

2. Descarce aplicația Zoom pe dispozitivul de pe care se va accesa cursul on-line.


Aplicația Zoom este disponibilă (gratuit) printr-un simplu click mai jos:


Sistem de operare Windows

Sistem de operare MacOS

Telefon mobil cu sistem de operare Android

Telefon mobil cu sistem de operare IOS (iPhone)

cert-absolvire autorizatie

CONTACTEAZĂ-NE

completând formularul de mai jos, vei fi apelat de un reprezentant al Centrului de Formare APSAP care îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie

DESCARCĂ OFERTA PDF

și află mai multe amănunte despre curs. Te poți înscrie și folosind formularul de înscriere din fișierul PDF!

    Pot fi de interes și următoarele cursuri

    Află care sunt cursurile din perioada următoare: